FESTA... A NOSA! 2010
-
Albisco que es inexperto no glorioso San Froilan, os concertos e o menos importante das festas patronais, iso foi un invento tardio dos españolistas para devaluar a festa do santo patron traendo contaminacion acustica a cidade. Un asiduo ao San Froilan nunca pisa a zona de concertos. Os lucenses de pedigri sabemos como hai que disfrutar a festa, comezando ao mediodia a viños por todas as tabernas da zona vella, logo ir a Praza Maior a aplaudirlle aos honradisimos Duques de Lugo que nunca se perden a festa e xa pola noite subirte ao Raton Vacilon despois dunha boa enchente de pulpo nas barracas e rematar a noite con algun altercado cunha pandilla dalgunha parroquia da Galiza interior por propasarte cunha rapariga da sua aldea.
De todos xeitos, este ano non sei se irei aos concertos, realmente son irresistibles:
DIA 2
Josele Santiago
DIA 5
Concha Buika
DIA 7
Pignoise
DIA 8
Juán Perro
Placebo
DIA 9
Ilegales
DIA 10
Fórmula V
DIA 11
Joaquín Sabina
De todos xeitos, este ano non sei se irei aos concertos, realmente son irresistibles:
DIA 2
Josele Santiago
DIA 5
Concha Buika
DIA 7
Pignoise
DIA 8
Juán Perro
Placebo
DIA 9
Ilegales
DIA 10
Fórmula V
DIA 11
Joaquín Sabina
-
Lunes=AgonÃacaos_night escribió:Yo para lo de las fuentes soy más de otro rollo, aquà me muevo:
http://www.celtiberia.net/articulo.asp?id=2186
Na, en serio...no hablaba de romanos y la pesca...y ahora S� en serio...lo de LAL�N apoteósico. Supongo hasta el miércoles la gente no volverá a ser persona, Secret brutales.
El festi, brutal.
-
-
-
Riot81 y chaos_night desaparecieron durante los conciertos y, cuando todo el mundo pensaba que "estaban en el servicio apoyando la escena punk", tuve la suerte de dar una vuelta por la verbena y grabarlos en plena acción...
http://www.youtube.com/watch?v=HKTp7EpubkU
http://www.youtube.com/watch?v=HKTp7EpubkU
-
-
-
Non era a miña intencion insinualo, queria afirmar categoricamente iso mesmo, que a politica de fichaxes do depor daquela baseouse en parte nun bo traballo do equipo tecnico e dun bo colchon economico que non xurdiu nin da masa social(daquela erades do madrid) nin dos petos de Lenduero.Songs of Praise escribió: Insinuas que o Depor, que pasou da 2ª division a ser un dos mellores de Europa, alcanzou os seus exitos en base a cartos que soltou a Xunta, concello...?
Pues digocho agora. Igual que a tv3 e do barÇa.Songs of Praise escribió: Bueno so che faltou dicir que a TVG tamen e do Depor
E sinxelo. A que o celta representa a globalidade do pais, independentemente de si eres un galego da travesia ou fuches criado en Caranza ou fuches nado en Bertamirans.Songs of Praise escribió: E finiquitando este tema futbolistico pola miña parte, dicir que non acabo de entender iso da "representatividade" que vexo que mencionades moito os foreiros celtistas. A que vos referides con iso?
Siiiiiiiiii, claro claro. Para que un coruñes poida entendelo mellor poreite o exemplo de madrid, onde o mais representativo non e nin o raio nin o puto atleti, si non o voso equipo irman. Representa mais a idiosincracia do pais, e como si me dixeras que o depor e o Galicia gaiteira representan igual a cidade herculina...Songs of Praise escribió: A representatividade "galega" do Celta eche a mesmiña que a do Depor, Compostela ou Cerceda, cada un no seu ambito.
-
-
-
Sobre el festi decir que lo que mas me gusto fue la camaraderia existente, llegando a rozar la homosexualidad en momentos puntuales, y Secret Army, que directamente cayo en la homosexualidad y callo ciertas bocas de eskorbutianos militantes.
Lo peor fue volver el sabado despues de los conciertos y el peinado de xabarinclub. Un saludo a los mineros de Leon que nos pribaron de la presencia de mas nazis en el festi.
Lo peor fue volver el sabado despues de los conciertos y el peinado de xabarinclub. Un saludo a los mineros de Leon que nos pribaron de la presencia de mas nazis en el festi.
-
-
-
hahaha eres o Tomas Roncero do Celta. Ah e o voso equipo irman somos nos, que no 2004 saimos na penultima xornada con medio Fabril e o resto os torcebotas maiores que habia con ficha no Depor(pouco mais e me convocan a min tamen) e ainda asi vos clavaron un 3-0 cando vos xogabades a vida, fixemos o que puidemos e atendemos as plegarias e choros do voso presidente Horacio Gomez (ese gran galeguista que so un clube tan extremadamente patrio coma o Celta pode terSr Creosota escribió:Non era a miña intencion insinualo, queria afirmar categoricamente iso mesmo, que a politica de fichaxes do depor daquela baseouse en parte nun bo traballo do equipo tecnico e dun bo colchon economico que non xurdiu nin da masa social(daquela erades do madrid) nin dos petos de Lenduero.Songs of Praise escribió: Insinuas que o Depor, que pasou da 2ª division a ser un dos mellores de Europa, alcanzou os seus exitos en base a cartos que soltou a Xunta, concello...?
Pues digocho agora. Igual que a tv3 e do barÇa.Songs of Praise escribió: Bueno so che faltou dicir que a TVG tamen e do Depor
E sinxelo. A que o celta representa a globalidade do pais, independentemente de si eres un galego da travesia ou fuches criado en Caranza ou fuches nado en Bertamirans.Songs of Praise escribió: E finiquitando este tema futbolistico pola miña parte, dicir que non acabo de entender iso da "representatividade" que vexo que mencionades moito os foreiros celtistas. A que vos referides con iso?
Siiiiiiiiii, claro claro. Para que un coruñes poida entendelo mellor poreite o exemplo de madrid, onde o mais representativo non e nin o raio nin o puto atleti, si non o voso equipo irman. Representa mais a idiosincracia do pais, e como si me dixeras que o depor e o Galicia gaiteira representan igual a cidade herculina...Songs of Praise escribió: A representatividade "galega" do Celta eche a mesmiña que a do Depor, Compostela ou Cerceda, cada un no seu ambito.

-
Nos somos fillos unicos.
Sobre Horacio Gomez teria eu que dicir mais cousas malas que ti, pero tamen teria que dicir que era un home de "origeNS" humildes, seguramente nunca poderia chegar a presidir a tua equipa de señoritos.
Esta ben que lembres anedoctas divertidas no eido deportivo, pero tamen poderiase falar do estrictamente extradeportivo, pero igual ahi tes peor memoria...
Roncero? Son o Horacio Pagani de Balaidos!!
Sobre Horacio Gomez teria eu que dicir mais cousas malas que ti, pero tamen teria que dicir que era un home de "origeNS" humildes, seguramente nunca poderia chegar a presidir a tua equipa de señoritos.
Esta ben que lembres anedoctas divertidas no eido deportivo, pero tamen poderiase falar do estrictamente extradeportivo, pero igual ahi tes peor memoria...
Roncero? Son o Horacio Pagani de Balaidos!!
-
-
-