FESTA... A NOSA! 2010

Punk, Oi!, Street Punk, Hardcore Punk...
KRULL

Mensajepor KRULL » Mié Sep 15, 2010 2:44 pm

bufff... Sodes moi novos ou fállavos a memoria!
XabarinClub

Mensajepor XabarinClub » Mié Sep 15, 2010 8:46 pm

Sr Creosota escribió:
Husqvarna escribió:dudo que mr. Riot81 se deje caer por este tipo de eventos... aunque me sorprendiera su presencia en las pinchadas jamaiquinas compostelanas (aunque sólo fuera por el pestrucheo)
No se que te extraña: hay mujeres menores y la mayoria borrachas, su especialidad, a eso sumale bebida barata y colegas que le lian los petas y ahi lo tienes, su habitat natural
Joder, por un momento pense que hablabais de mi!
setedentes

Mensajepor setedentes » Jue Sep 16, 2010 6:43 pm

Banned from the pubs escribió:
Níspero escribió:Banned from the pubs no dejes que alguien que pide papas en 2ª y esta intervenido pa no desaparecer te diga que seguimos siendo los 2º de galiza
cuando ya no sois ni nuestra sombra
Jajajajajaja.....los argumentos que pone no se los cree ni él,pero bueno.Menos mal que es un tío simpático (en internet por lo menos...) si no,ya lo mandaba para el pozo de Regional preferente
el dia que se marche el señor lendoiro y sus oscuras formas de cubrir avales con firmas falsas.......arrieros somos.....
Banned from the pubs

Mensajepor Banned from the pubs » Jue Sep 16, 2010 10:57 pm

setedentes escribió:
Banned from the pubs escribió:
Níspero escribió:Banned from the pubs no dejes que alguien que pide papas en 2ª y esta intervenido pa no desaparecer te diga que seguimos siendo los 2º de galiza
cuando ya no sois ni nuestra sombra
Jajajajajaja.....los argumentos que pone no se los cree ni él,pero bueno.Menos mal que es un tío simpático (en internet por lo menos...) si no,ya lo mandaba para el pozo de Regional preferente
el dia que se marche el señor lendoiro y sus oscuras formas de cubrir avales con firmas falsas.......arrieros somos.....
que puta envidia teneis los del Celta u otros equipos. Lendoiro es un corrupto...como el 80% de los presidentes que hay en toda la liga,y en Vigo repito que vuestros presis no son ningunos santos,pasa que como el papan de Lendoiro sale todolos días en la voz de galiza (diario que siempre miente menos cuando os conviene) pos pasa lo que pasa. Ahora,venir a decir que el Depor ganó gracias a un presi corrupto, y no reconocer que fue un equipazo y esto y lo otro,pues dice bastante de: o bien vuestros conocimientos de fútbol...o que teneis una envidia que os corroe.
en el camino nos encontraremos,pues seguramente,la verdad es que me la pela,por mi como si desaparecen los 2,que seguro que buen favor le hacen a la humanidad...
Joseantonioano

Mensajepor Joseantonioano » Vie Sep 17, 2010 8:26 am

uf af qué calor.
viciousrumours

Mensajepor viciousrumours » Vie Sep 17, 2010 9:37 am

...ya te digo...y eso que llueve eh!!!
XabarinClub

Mensajepor XabarinClub » Vie Sep 17, 2010 1:48 pm

Hoxe!
Songs of Praise

Mensajepor Songs of Praise » Vie Sep 17, 2010 2:24 pm

Na epoca do Super Depor (90's) os siareiros do Celta argumentaban que a sua equipa era a primeira do pais por aquelo de que desputaran 10 tempadas mais na primeira categoria, ata ahi comprensible, pero o que ocorreu dende o 92 cara aqui penso que destruiu todas as vantaxes das que dispoñia a equipa viguesa respecto do Depor. 1 campionato de Liga, 2 Copas, 3 Supercopas, varios subcampeonatos de Liga, mais participacions na Champions League, participacion na Recopa acadando as semifinais(ante o PSG, para os amnesicos ou crios), mais puntos na clasificacion historica da Liga e nos ultimos anos reducindo perigosamente a diferencia de tempadas en 1ª (creo que agora debe andar polas 5). Dicir hoxe en dia que o Celta e a equipa estandarte de Galiza pareceme loxico vindo dun celtista, que xamais vai recoñecer a superioridade que acadou o Depor nas duas ultimas decadas, pero a realidade e as estatisticas ahi estan. E que conste que a min o Depor non me da de comer, teño simpatias obviamente pero tampouco se me vai a vida por un clube de futbol.

Despois deste off topic :lol: dicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves, ainda asi creo que vai unha comitiva de representacion coruñesa encabezada por riot81. RCD e Suaves, non busco crisparte Creosota, pero polo norte somosche asi 8)
Banned from the pubs

Mensajepor Banned from the pubs » Vie Sep 17, 2010 2:27 pm

Songs of Praise escribió:Na epoca do Super Depor (90's) os siareiros do Celta argumentaban que a sua equipa era a primeira do pais por aquelo de que desputaran 10 tempadas mais na primeira categoria, ata ahi comprensible, pero o que ocorreu dende o 92 cara aqui penso que destruiu todas as vantaxes das que dispoñia a equipa viguesa respecto do Depor. 1 campionato de Liga, 2 Copas, 3 Supercopas, varios subcampeonatos de Liga, mais participacions na Champions League, participacion na Recopa acadando as semifinais(ante o PSG, para os amnesicos ou crios), mais puntos na clasificacion historica da Liga e nos ultimos anos reducindo perigosamente a diferencia de tempadas en 1ª (creo que agora debe andar polas 5). Dicir hoxe en dia que o Celta e a equipa estandarte de Galiza pareceme loxico vindo dun celtista, que xamais vai recoñecer a superioridade que acadou o Depor nas duas ultimas decadas, pero a realidade e as estatisticas ahi estan. E que conste que a min o Depor non me da de comer, teño simpatias obviamente pero tampouco se me vai a vida por un clube de futbol.

Despois deste off topic :lol: dicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves. RCD e Suaves, non busco crisparte Creosota, pero polo norte somosche asi 8)
MENTIRA !!!!
XabarinClub

Mensajepor XabarinClub » Vie Sep 17, 2010 2:45 pm

En lo del depor no me meto, pero hostia, lo de los suaves son palabras mayores Songs!

PD: IMOS, IMOS, ATLETI ALE!
KRULL

Mensajepor KRULL » Vie Sep 17, 2010 3:39 pm

Songs of Praise escribió:Na epoca do Super Depor (90's) os siareiros do Celta argumentaban que a sua equipa era a primeira do pais por aquelo de que desputaran 10 tempadas mais na primeira categoria, ata ahi comprensible, pero o que ocorreu dende o 92 cara aqui penso que destruiu todas as vantaxes das que dispoñia a equipa viguesa respecto do Depor. 1 campionato de Liga, 2 Copas, 3 Supercopas, varios subcampeonatos de Liga, mais participacions na Champions League, participacion na Recopa acadando as semifinais(ante o PSG, para os amnesicos ou crios), mais puntos na clasificacion historica da Liga e nos ultimos anos reducindo perigosamente a diferencia de tempadas en 1ª (creo que agora debe andar polas 5). Dicir hoxe en dia que o Celta e a equipa estandarte de Galiza pareceme loxico vindo dun celtista, que xamais vai recoñecer a superioridade que acadou o Depor nas duas ultimas decadas, pero a realidade e as estatisticas ahi estan. E que conste que a min o Depor non me da de comer, teño simpatias obviamente pero tampouco se me vai a vida por un clube de futbol.

Despois deste off topic :lol: dicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves, ainda asi creo que vai unha comitiva de representacion coruñesa encabezada por riot81. RCD e Suaves, non busco crisparte Creosota, pero polo norte somosche asi 8)
Esqueciches citar que na tempada 2003-2004 chegástedes á semifinal de Champions.

Pero pese a esto o R.C.D. de L.C. non é o equipo representativo de Galiza.
Última edición por KRULL el Vie Sep 17, 2010 3:42 pm, editado 1 vez en total.
KRULL

Mensajepor KRULL » Vie Sep 17, 2010 3:42 pm

Volvendo ó rego non me penso pasar pola Vosa Festa!! hipersubvencionada por Crespo and Cia.
Agardo que ningunha persoa de ben se digne a pasar hoxe por Lalín!
Songs of Praise

Mensajepor Songs of Praise » Vie Sep 17, 2010 3:52 pm

KRULL escribió:

Esqueciches citar que na tempada 2003-2004 chegástedes á semifinal de Champions.

Non me esquecin, con mecionar varias participacions na maxima competicion mundial de clubes xa e dabondo, se sinalei o da Recopa foi (ademais de chegar as portas da finalisima) por que foi o unico clube galego que desputou esa competicion, e da UEFA non dixen nada porque imaxino que estara a cousa igualada entre ambalas duas escadras.

E douche a razon, o RCD (L.C. que e? licor cafe?) non e a equipa representativa de toda Galiza, para iso xa esta a Seleccion Galega :wink:
KRULL

Mensajepor KRULL » Vie Sep 17, 2010 4:15 pm

Songs of Praise escribió:
KRULL escribió:

Non me esquecin, con mecionar varias participacions na maxima competicion mundial de clubes xa e dabondo, se sinalei o da Recopa foi (ademais de chegar as portas da finalisima) por que foi o unico clube galego que desputou esa competicion, e da UEFA non dixen nada porque imaxino que estara a cousa igualada entre ambalas duas escadras.

E douche a razon, o RCD (L.C. que e? licor cafe?) non e a equipa representativa de toda Galiza, para iso xa esta a Seleccion Galega :wink:
R.C.D. de L.C. son as siglas do nome oficial dese clube do que falabas. Creo?¿¿?!!
Sr Creosota

Mensajepor Sr Creosota » Vie Sep 17, 2010 4:32 pm

Es que hasta pereza me da hablar de lo que es obvio.

Banned: Que los presidentes del Celta son unos mafias no hace falta que vengas tu a decirnoslo, la diferencia con tu presi es que aqui nunca se le daria tanto poder como al amigo(sin entrar en el tema de quitar cierta simbologia del campo a cambio de una ayuda economica para levantar cartulinas y poder lanzar papel del culo a cascoporro). Que ese equipazo al que te refieres se hizo a golpe de talonario y sin ciertas ayudas oficiales ese desembolso hubiese sido imposible creo que no tiene discusion.
Creo que tampoco la tiene la representatividad de cada equipo. Podeis llenar las vitrinas de seis museos como el actual si quereis, poder conseguir el triple de cuota de pantalla que teneis ahora, podeis gastaros los dineros de la diputacion en mas campañas de marketing, pero eso no hara que seais el equipo de todos los gallegos. Mal que pese la base social del Celta no es una ciudad (Vigo), si no que el equipo sobrevive gracias a las peñas y seguidores de fuera, sean del area de influencia o no, de la olivica. En eso consiste la representatividad.
Songs of Praise escribió:dicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves
No ir a un concierto con Secret Army, Skarmento, Ultima sacudida y Social combat por los suaves??? Cambia de amigos.
Husqvarna

Mensajepor Husqvarna » Vie Sep 17, 2010 5:48 pm

Eu se vou é precisamente para admirar como Cuíña, Crespo e cía lograron alictar a capital do imperio do Deza
Joseantonioano

Mensajepor Joseantonioano » Vie Sep 17, 2010 6:39 pm

Dios... yo me escapo de esta ciudad, a ver quién aguanta aquí el sábado!!
cachetitos

Mensajepor cachetitos » Dom Sep 19, 2010 10:01 pm

KRULL escribió:
Songs of Praise escribió:
KRULL escribió: Esqueciches citar que na tempada 2003-2004 chegástedes á semifinal de Champions.

R.C.D. de L.C. son as siglas do nome oficial dese clube do que falabas. Creo?¿¿?!!

da igual el palmarés,los millones o la calidad de juego. es una cuestión de actitud,y el día que la repartieron nos tocó toda a nosotros.
el fútbol es así 8)
Songs of Praise

Mensajepor Songs of Praise » Dom Sep 19, 2010 11:23 pm

Sr Creosota escribió:Es que hasta pereza me da hablar de lo que es obvio.

Banned: Que los presidentes del Celta son unos mafias no hace falta que vengas tu a decirnoslo, la diferencia con tu presi es que aqui nunca se le daria tanto poder como al amigo(sin entrar en el tema de quitar cierta simbologia del campo a cambio de una ayuda economica para levantar cartulinas y poder lanzar papel del culo a cascoporro). Que ese equipazo al que te refieres se hizo a golpe de talonario y sin ciertas ayudas oficiales ese desembolso hubiese sido imposible creo que no tiene discusion.
Creo que tampoco la tiene la representatividad de cada equipo. Podeis llenar las vitrinas de seis museos como el actual si quereis, poder conseguir el triple de cuota de pantalla que teneis ahora, podeis gastaros los dineros de la diputacion en mas campañas de marketing, pero eso no hara que seais el equipo de todos los gallegos. Mal que pese la base social del Celta no es una ciudad (Vigo), si no que el equipo sobrevive gracias a las peñas y seguidores de fuera, sean del area de influencia o no, de la olivica. En eso consiste la representatividad.
Songs of Praise escribió:dicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves
No ir a un concierto con Secret Army, Skarmento, Ultima sacudida y Social combat por los suaves??? Cambia de amigos.

Mamaiña, bueno, tendo en conta que es un foreiro que adoita empregar o humor/sarcasmo/retranca vou querer pensar que o que pos vai tamen nesa onda 8). Insinuas que o Depor, que pasou da 2ª division a ser un dos mellores de Europa, alcanzou os seus exitos en base a cartos que soltou a Xunta, concello...? a orixe do Super Depor foi cimentada con descartes doutros clubes de primeira division e algunhas fichaxes de xogadores de fora (Djukic, Bebeto, Mauro Silva, Donato...) que deron un rendemento que nin o mais optimista poderia imaxinar, e todos viñeron por 4 duros, pero a cousa saiu ben e a partir de ahi,como e loxico, acompañando os exitos veñen tamen os cartos e xa o Depor comezou a moverse nun mercado de xogadores e de cifras ao que nunca puido acceder antes. As bases do exito do Depor foi que houbo unha politica de fichaxes que foi todo un exito, mercando por pouco diñeiro a xogadores que ser converteron moitos deles en figuras, non se pasou da promocion de descenso co Betis a sacar de talonario e armar un equipo de garantias, que alguns ingresos por parte das administracions si que houbo? foder pois claro, coma TODOS os clubes deportivos nin mais nin menos (de seguro que o Celta nunca viu un peso das administracions :roll: ). Ese discursiño das axudas do Depor era moi amigo de dicilas o voso Paco Vazquez particular, un pailan chamado Leri, en base a nada, pero por atacar a Coruña vale calquera excusa. Sobre as cotas de poder de Lendoiro e todas esas cousas, pois ben, Lendoiro se esta ahi ainda e porque nin cristo se presenta a unhas eleccions, asi que, digamos que se ainda segue ahi e porque non existe outra alternativa.

Bueno so che faltou dicir que a TVG tamen e do Depor (os do Depor din que e do Celta, en que quedamos? :lol: ).

E finiquitando este tema futbolistico pola miña parte, dicir que non acabo de entender iso da "representatividade" que vexo que mencionades moito os foreiros celtistas. A que vos referides con iso? a que o Celta ten moitas peñas por Galiza adiante? e o Depor que pasa que so o apoian na bisbarra coruñesa? con dicir que a primeira peña do Depor fundouse en Vilalba (e daquela non era Super, que a equipo gañador todos se apuntan). Pero dame a sensacion que coa representatividade vos estades a referir a outra cousa, algo asi como un burdo paralelismo con Escocia, no que o Celta e o Celtic (valga a redundacia), a equipa galeguista, da clase populares, dos William Wallace, defensora dos oprimidos...e o Deportivo de L.C. ven a ser o Rangers pero ainda mais radicalizado, equipo de falanxistas, millonarios, clero, malas persoas, homofobos, corruptos, españolistas :lol: en fin serafin, xa o escoitei varias veces ese conto de que o Celta e un equipo mais galego que o Depor, pero bueno, cando xa non se sabe a que recurrir para poñerse por riba do rival e cando se discurren semellantes "teorias". A representatividade "galega" do Celta eche a mesmiña que a do Depor, Compostela ou Cerceda, cada un no seu ambito.

Que ladrillazo mamaiña :shock:

Bueno en definitiva FORZA DEPOR! :wink:
caos_night

Mensajepor caos_night » Dom Sep 19, 2010 11:29 pm

Paco Buyo é de Betanzos, Brigantioum foi capital do Imperio, creo sobra decir cal é o "equipo da Galiza". Por non nomear a Tuca, un grande.
Songs of Praise

Mensajepor Songs of Praise » Dom Sep 19, 2010 11:43 pm

caos_night escribió:Paco Buyo é de Betanzos, Brigantioum foi capital do Imperio, creo sobra decir cal é o "equipo da Galiza". Por non nomear a Tuca, un grande.
Dille a riot81 que che de unhas clases de historia galega, a cidade dos repolos nunca foi capital do Imperium

Imagen

Reino suevo de Galicia durante su máxima extensión (448-456). Fuente: ?The new Penguin Atlas of medieval History?

A capital ata igual era Madrid :facepalm:
Songs of Praise

Mensajepor Songs of Praise » Dom Sep 19, 2010 11:50 pm

No ir a un concierto con Secret Army, Skarmento, Ultima sacudida y Social combat por los suaves??? Cambia de amigos.[/quote]

Non fun previsible e non sabia que caia no mesmo finde que o festival de Lalin, asi que xa tiña as movidas pagadas e algun dependia de min para ir ata Ou, asi que por non deixalo tirado tiven que ir a Ourense medio a regañadentes porque gustanme os Suaves pero obviamente non se poden comparar con Skarmento e Secret Army, gustame o rock dos ourensans pero tampouco estou xordo :twisted:
caos_night

Mensajepor caos_night » Dom Sep 19, 2010 11:51 pm

Yo para lo de las fuentes soy más de otro rollo, aquí me muevo:

http://www.celtiberia.net/articulo.asp?id=2186

Na, en serio...no hablaba de romanos y la pesca...y ahora SÍ en serio...lo de LALÍN apoteósico. Supongo hasta el miércoles la gente no volverá a ser persona, Secret brutales.
Songs of Praise

Mensajepor Songs of Praise » Dom Sep 19, 2010 11:59 pm

caos_night escribió:Yo para lo de las fuentes soy más de otro rollo, aquí me muevo:

http://www.celtiberia.net/articulo.asp?id=2186

Na, en serio...no hablaba de romanos y la pesca...y ahora SÍ en serio...lo de LALÍN apoteósico. Supongo hasta el miércoles la gente no volverá a ser persona, Secret brutales.
No subestimes el atlas del pinguino!!!

Que cabron poñendo os dentes longos, a verdade e que o cartel era caralludo, pero bueno, outro ano sera, menos mal que xa estan ahi as enormes festas do San Froilan coas que me resarcirei :tad:
caos_night

Mensajepor caos_night » Lun Sep 20, 2010 12:27 am

Sí o roio son Secret Army un finde, os Stiff o seguinte e despois Placebo en Lugo ;).