(Más abajo en castellano)
Kaixo,
Portugaleteko baxularia naiz. Zortzi urte daramatzat jotzen, iragan urtera arte etengabeko ebolizioan zen Hardcore talde baten jotzen aritu nintzen (taldeak grabatutako hiru disko eta maketetatik bat t'erdi grabatu nituen), kontzertu ugari emandakoa (ehun inguru), taldea desegin zen arte. Orain gainera musika eskolan nago solfeoa eta violoncello ikastaroak egiten (bigarren ikasurtea).
Talde bila nabil, baxularia behar dutenak edo taldea sortu nahiko lukeen jende bila, konpromiso barik inoren partetik hasteko (badaezpada aurrera egiten ez badu). Nire egungo eraginak musikalki Isis, Lisabö, Fugazi, Dut, Cult of Luna, Black Sabbath eta antzekoak; eta jarrera politiko eta konpromiso aldetik Fugazi-Minor Threat, Dead Kennedys (Jello Biafra) eta Crass moduko taldeak. Gustu nahiko arraroak, kar kar kar. Eskertuko litzateke giro euskalduna, baina ez da ezinbestekoa (aurreko taldean euskaldun bakarra nintzen).
Inor interesarturik badago, mezu pribatu bat idatz diezadala (ezin dut nire emaila jarri foroan idazten dudan lehenengo mezua izateagatik) eta ikusiko dugu zerbait lot daitekeen.
Ongi ibili
----------------------
Aupa,
Soy un bajista de Portugalete. Llevo ocho años tocando, hasta el año pasado toqué en un grupo de Hardcore en constante evolución (grabé uno y medio de los tres discos y maquetas que publicamos), dado muchos conciertos (alrededor de cien), hasta el desmembramiento de la banda. Actualmente además estoy en la escuela de música aprendiendo lenguaje musical y violoncello (segundo curso).
Busco grupo, bien que necesiten bajista, bien gente con el que empezar uno, sin compromiso inicial alguno por parte de nadie (por si no cuaja). Mis actuales influencias musicales son bandas como Isis, Lisabö, Fugazi, Dut, Cult of Luna, Black Sabbath y similares; y en cuanto a actitud política y compromiso, bandas como Fugazi-Minor Threat, Dead Kennedys (Jello Biafra) o Crass. Unos gustos muy peculiares, je je je. Agradecería ambiente euskaldun, pero no es imprescindible (fui el único que sabía euskara en la anterior banda).
Si hubiese alguien interesado/a, mandadme un mensaje privado (no puedo poner mi email al ser el primer mensaje que escribo en el foro) y hablamos si es posible atar algo.
Seguimos
Bilboko baxularia talde bila / Bajista de Bilbo busca banda
Emailera idatzi nahi badidazue: abain79@gmail.com
Si me queréis escribir al email: abain79@gmail.com
Si me queréis escribir al email: abain79@gmail.com