FESTA... A NOSA! 2010
-
Joder, por un momento pense que hablabais de mi!Sr Creosota escribió:No se que te extraña: hay mujeres menores y la mayoria borrachas, su especialidad, a eso sumale bebida barata y colegas que le lian los petas y ahi lo tienes, su habitat naturalHusqvarna escribió:dudo que mr. Riot81 se deje caer por este tipo de eventos... aunque me sorprendiera su presencia en las pinchadas jamaiquinas compostelanas (aunque sólo fuera por el pestrucheo)
-
el dia que se marche el señor lendoiro y sus oscuras formas de cubrir avales con firmas falsas.......arrieros somos.....Banned from the pubs escribió:Jajajajajaja.....los argumentos que pone no se los cree ni él,pero bueno.Menos mal que es un tío simpático (en internet por lo menos...) si no,ya lo mandaba para el pozo de Regional preferenteNíspero escribió:Banned from the pubs no dejes que alguien que pide papas en 2ª y esta intervenido pa no desaparecer te diga que seguimos siendo los 2º de galiza
cuando ya no sois ni nuestra sombra
-
que puta envidia teneis los del Celta u otros equipos. Lendoiro es un corrupto...como el 80% de los presidentes que hay en toda la liga,y en Vigo repito que vuestros presis no son ningunos santos,pasa que como el papan de Lendoiro sale todolos días en la voz de galiza (diario que siempre miente menos cuando os conviene) pos pasa lo que pasa. Ahora,venir a decir que el Depor ganó gracias a un presi corrupto, y no reconocer que fue un equipazo y esto y lo otro,pues dice bastante de: o bien vuestros conocimientos de fútbol...o que teneis una envidia que os corroe.setedentes escribió:el dia que se marche el señor lendoiro y sus oscuras formas de cubrir avales con firmas falsas.......arrieros somos.....Banned from the pubs escribió:Jajajajajaja.....los argumentos que pone no se los cree ni él,pero bueno.Menos mal que es un tío simpático (en internet por lo menos...) si no,ya lo mandaba para el pozo de Regional preferenteNíspero escribió:Banned from the pubs no dejes que alguien que pide papas en 2ª y esta intervenido pa no desaparecer te diga que seguimos siendo los 2º de galiza
cuando ya no sois ni nuestra sombra
en el camino nos encontraremos,pues seguramente,la verdad es que me la pela,por mi como si desaparecen los 2,que seguro que buen favor le hacen a la humanidad...
-
-
-
-
Na epoca do Super Depor (90's) os siareiros do Celta argumentaban que a sua equipa era a primeira do pais por aquelo de que desputaran 10 tempadas mais na primeira categoria, ata ahi comprensible, pero o que ocorreu dende o 92 cara aqui penso que destruiu todas as vantaxes das que dispoñia a equipa viguesa respecto do Depor. 1 campionato de Liga, 2 Copas, 3 Supercopas, varios subcampeonatos de Liga, mais participacions na Champions League, participacion na Recopa acadando as semifinais(ante o PSG, para os amnesicos ou crios), mais puntos na clasificacion historica da Liga e nos ultimos anos reducindo perigosamente a diferencia de tempadas en 1ª (creo que agora debe andar polas 5). Dicir hoxe en dia que o Celta e a equipa estandarte de Galiza pareceme loxico vindo dun celtista, que xamais vai recoñecer a superioridade que acadou o Depor nas duas ultimas decadas, pero a realidade e as estatisticas ahi estan. E que conste que a min o Depor non me da de comer, teño simpatias obviamente pero tampouco se me vai a vida por un clube de futbol.
Despois deste off topic
dicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves, ainda asi creo que vai unha comitiva de representacion coruñesa encabezada por riot81. RCD e Suaves, non busco crisparte Creosota, pero polo norte somosche asi 
Despois deste off topic

-
MENTIRA !!!!Songs of Praise escribió:Na epoca do Super Depor (90's) os siareiros do Celta argumentaban que a sua equipa era a primeira do pais por aquelo de que desputaran 10 tempadas mais na primeira categoria, ata ahi comprensible, pero o que ocorreu dende o 92 cara aqui penso que destruiu todas as vantaxes das que dispoñia a equipa viguesa respecto do Depor. 1 campionato de Liga, 2 Copas, 3 Supercopas, varios subcampeonatos de Liga, mais participacions na Champions League, participacion na Recopa acadando as semifinais(ante o PSG, para os amnesicos ou crios), mais puntos na clasificacion historica da Liga e nos ultimos anos reducindo perigosamente a diferencia de tempadas en 1ª (creo que agora debe andar polas 5). Dicir hoxe en dia que o Celta e a equipa estandarte de Galiza pareceme loxico vindo dun celtista, que xamais vai recoñecer a superioridade que acadou o Depor nas duas ultimas decadas, pero a realidade e as estatisticas ahi estan. E que conste que a min o Depor non me da de comer, teño simpatias obviamente pero tampouco se me vai a vida por un clube de futbol.
Despois deste off topicdicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves. RCD e Suaves, non busco crisparte Creosota, pero polo norte somosche asi
-
Esqueciches citar que na tempada 2003-2004 chegástedes á semifinal de Champions.Songs of Praise escribió:Na epoca do Super Depor (90's) os siareiros do Celta argumentaban que a sua equipa era a primeira do pais por aquelo de que desputaran 10 tempadas mais na primeira categoria, ata ahi comprensible, pero o que ocorreu dende o 92 cara aqui penso que destruiu todas as vantaxes das que dispoñia a equipa viguesa respecto do Depor. 1 campionato de Liga, 2 Copas, 3 Supercopas, varios subcampeonatos de Liga, mais participacions na Champions League, participacion na Recopa acadando as semifinais(ante o PSG, para os amnesicos ou crios), mais puntos na clasificacion historica da Liga e nos ultimos anos reducindo perigosamente a diferencia de tempadas en 1ª (creo que agora debe andar polas 5). Dicir hoxe en dia que o Celta e a equipa estandarte de Galiza pareceme loxico vindo dun celtista, que xamais vai recoñecer a superioridade que acadou o Depor nas duas ultimas decadas, pero a realidade e as estatisticas ahi estan. E que conste que a min o Depor non me da de comer, teño simpatias obviamente pero tampouco se me vai a vida por un clube de futbol.
Despois deste off topicdicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves, ainda asi creo que vai unha comitiva de representacion coruñesa encabezada por riot81. RCD e Suaves, non busco crisparte Creosota, pero polo norte somosche asi
Pero pese a esto o R.C.D. de L.C. non é o equipo representativo de Galiza.
Última edición por KRULL el Vie Sep 17, 2010 3:42 pm, editado 1 vez en total.
-
Non me esquecin, con mecionar varias participacions na maxima competicion mundial de clubes xa e dabondo, se sinalei o da Recopa foi (ademais de chegar as portas da finalisima) por que foi o unico clube galego que desputou esa competicion, e da UEFA non dixen nada porque imaxino que estara a cousa igualada entre ambalas duas escadras.KRULL escribió:Esqueciches citar que na tempada 2003-2004 chegástedes á semifinal de Champions.Songs of Praise escribió:Na epoca do Super Depor (90's) os siareiros do Celta argumentaban que a sua equipa era a primeira do pais por aquelo de que desputaran 10 tempadas mais na primeira categoria, ata ahi comprensible, pero o que ocorreu dende o 92 cara aqui penso que destruiu todas as vantaxes das que dispoñia a equipa viguesa respecto do Depor. 1 campionato de Liga, 2 Copas, 3 Supercopas, varios subcampeonatos de Liga, mais participacions na Champions League, participacion na Recopa acadando as semifinais(ante o PSG, para os amnesicos ou crios), mais puntos na clasificacion historica da Liga e nos ultimos anos reducindo perigosamente a diferencia de tempadas en 1ª (creo que agora debe andar polas 5). Dicir hoxe en dia que o Celta e a equipa estandarte de Galiza pareceme loxico vindo dun celtista, que xamais vai recoñecer a superioridade que acadou o Depor nas duas ultimas decadas, pero a realidade e as estatisticas ahi estan. E que conste que a min o Depor non me da de comer, teño simpatias obviamente pero tampouco se me vai a vida por un clube de futbol.
Despois deste off topicdicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves, ainda asi creo que vai unha comitiva de representacion coruñesa encabezada por riot81. RCD e Suaves, non busco crisparte Creosota, pero polo norte somosche asi
E douche a razon, o RCD (L.C. que e? licor cafe?) non e a equipa representativa de toda Galiza, para iso xa esta a Seleccion Galega

R.C.D. de L.C. son as siglas do nome oficial dese clube do que falabas. Creo?¿¿?!!Songs of Praise escribió:Non me esquecin, con mecionar varias participacions na maxima competicion mundial de clubes xa e dabondo, se sinalei o da Recopa foi (ademais de chegar as portas da finalisima) por que foi o unico clube galego que desputou esa competicion, e da UEFA non dixen nada porque imaxino que estara a cousa igualada entre ambalas duas escadras.KRULL escribió:Esqueciches citar que na tempada 2003-2004 chegástedes á semifinal de Champions.Songs of Praise escribió:Na epoca do Super Depor (90's) os siareiros do Celta argumentaban que a sua equipa era a primeira do pais por aquelo de que desputaran 10 tempadas mais na primeira categoria, ata ahi comprensible, pero o que ocorreu dende o 92 cara aqui penso que destruiu todas as vantaxes das que dispoñia a equipa viguesa respecto do Depor. 1 campionato de Liga, 2 Copas, 3 Supercopas, varios subcampeonatos de Liga, mais participacions na Champions League, participacion na Recopa acadando as semifinais(ante o PSG, para os amnesicos ou crios), mais puntos na clasificacion historica da Liga e nos ultimos anos reducindo perigosamente a diferencia de tempadas en 1ª (creo que agora debe andar polas 5). Dicir hoxe en dia que o Celta e a equipa estandarte de Galiza pareceme loxico vindo dun celtista, que xamais vai recoñecer a superioridade que acadou o Depor nas duas ultimas decadas, pero a realidade e as estatisticas ahi estan. E que conste que a min o Depor non me da de comer, teño simpatias obviamente pero tampouco se me vai a vida por un clube de futbol.
E douche a razon, o RCD (L.C. que e? licor cafe?) non e a equipa representativa de toda Galiza, para iso xa esta a Seleccion Galega
-
Es que hasta pereza me da hablar de lo que es obvio.
Banned: Que los presidentes del Celta son unos mafias no hace falta que vengas tu a decirnoslo, la diferencia con tu presi es que aqui nunca se le daria tanto poder como al amigo(sin entrar en el tema de quitar cierta simbologia del campo a cambio de una ayuda economica para levantar cartulinas y poder lanzar papel del culo a cascoporro). Que ese equipazo al que te refieres se hizo a golpe de talonario y sin ciertas ayudas oficiales ese desembolso hubiese sido imposible creo que no tiene discusion.
Creo que tampoco la tiene la representatividad de cada equipo. Podeis llenar las vitrinas de seis museos como el actual si quereis, poder conseguir el triple de cuota de pantalla que teneis ahora, podeis gastaros los dineros de la diputacion en mas campañas de marketing, pero eso no hara que seais el equipo de todos los gallegos. Mal que pese la base social del Celta no es una ciudad (Vigo), si no que el equipo sobrevive gracias a las peñas y seguidores de fuera, sean del area de influencia o no, de la olivica. En eso consiste la representatividad.
Banned: Que los presidentes del Celta son unos mafias no hace falta que vengas tu a decirnoslo, la diferencia con tu presi es que aqui nunca se le daria tanto poder como al amigo(sin entrar en el tema de quitar cierta simbologia del campo a cambio de una ayuda economica para levantar cartulinas y poder lanzar papel del culo a cascoporro). Que ese equipazo al que te refieres se hizo a golpe de talonario y sin ciertas ayudas oficiales ese desembolso hubiese sido imposible creo que no tiene discusion.
Creo que tampoco la tiene la representatividad de cada equipo. Podeis llenar las vitrinas de seis museos como el actual si quereis, poder conseguir el triple de cuota de pantalla que teneis ahora, podeis gastaros los dineros de la diputacion en mas campañas de marketing, pero eso no hara que seais el equipo de todos los gallegos. Mal que pese la base social del Celta no es una ciudad (Vigo), si no que el equipo sobrevive gracias a las peñas y seguidores de fuera, sean del area de influencia o no, de la olivica. En eso consiste la representatividad.
No ir a un concierto con Secret Army, Skarmento, Ultima sacudida y Social combat por los suaves??? Cambia de amigos.Songs of Praise escribió:dicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves
-
-
KRULL escribió:R.C.D. de L.C. son as siglas do nome oficial dese clube do que falabas. Creo?¿¿?!!Songs of Praise escribió:Non me esquecin, con mecionar varias participacions na maxima competicion mundial de clubes xa e dabondo, se sinalei o da Recopa foi (ademais de chegar as portas da finalisima) por que foi o unico clube galego que desputou esa competicion, e da UEFA non dixen nada porque imaxino que estara a cousa igualada entre ambalas duas escadras.KRULL escribió: Esqueciches citar que na tempada 2003-2004 chegástedes á semifinal de Champions.
da igual el palmarés,los millones o la calidad de juego. es una cuestión de actitud,y el dÃa que la repartieron nos tocó toda a nosotros.
el fútbol es asÃ

-
Sr Creosota escribió:Es que hasta pereza me da hablar de lo que es obvio.
No ir a un concierto con Secret Army, Skarmento, Ultima sacudida y Social combat por los suaves??? Cambia de amigos.Songs of Praise escribió:dicir que me perdo este fantastico festival por comprometerme cuns colegas para ir a ver a Los Suaves
Mamaiña, bueno, tendo en conta que es un foreiro que adoita empregar o humor/sarcasmo/retranca vou querer pensar que o que pos vai tamen nesa onda

Bueno so che faltou dicir que a TVG tamen e do Depor (os do Depor din que e do Celta, en que quedamos?

E finiquitando este tema futbolistico pola miña parte, dicir que non acabo de entender iso da "representatividade" que vexo que mencionades moito os foreiros celtistas. A que vos referides con iso? a que o Celta ten moitas peñas por Galiza adiante? e o Depor que pasa que so o apoian na bisbarra coruñesa? con dicir que a primeira peña do Depor fundouse en Vilalba (e daquela non era Super, que a equipo gañador todos se apuntan). Pero dame a sensacion que coa representatividade vos estades a referir a outra cousa, algo asi como un burdo paralelismo con Escocia, no que o Celta e o Celtic (valga a redundacia), a equipa galeguista, da clase populares, dos William Wallace, defensora dos oprimidos...e o Deportivo de L.C. ven a ser o Rangers pero ainda mais radicalizado, equipo de falanxistas, millonarios, clero, malas persoas, homofobos, corruptos, españolistas

Que ladrillazo mamaiña

Bueno en definitiva FORZA DEPOR!

-
-
Dille a riot81 que che de unhas clases de historia galega, a cidade dos repolos nunca foi capital do Imperiumcaos_night escribió:Paco Buyo é de Betanzos, Brigantioum foi capital do Imperio, creo sobra decir cal é o "equipo da Galiza". Por non nomear a Tuca, un grande.

Reino suevo de Galicia durante su máxima extensión (448-456). Fuente: ?The new Penguin Atlas of medieval History?
A capital ata igual era Madrid

-
No ir a un concierto con Secret Army, Skarmento, Ultima sacudida y Social combat por los suaves??? Cambia de amigos.[/quote]
Non fun previsible e non sabia que caia no mesmo finde que o festival de Lalin, asi que xa tiña as movidas pagadas e algun dependia de min para ir ata Ou, asi que por non deixalo tirado tiven que ir a Ourense medio a regañadentes porque gustanme os Suaves pero obviamente non se poden comparar con Skarmento e Secret Army, gustame o rock dos ourensans pero tampouco estou xordo
Non fun previsible e non sabia que caia no mesmo finde que o festival de Lalin, asi que xa tiña as movidas pagadas e algun dependia de min para ir ata Ou, asi que por non deixalo tirado tiven que ir a Ourense medio a regañadentes porque gustanme os Suaves pero obviamente non se poden comparar con Skarmento e Secret Army, gustame o rock dos ourensans pero tampouco estou xordo

-
Yo para lo de las fuentes soy más de otro rollo, aquí me muevo:
http://www.celtiberia.net/articulo.asp?id=2186
Na, en serio...no hablaba de romanos y la pesca...y ahora SÍ en serio...lo de LALÍN apoteósico. Supongo hasta el miércoles la gente no volverá a ser persona, Secret brutales.
Na, en serio...no hablaba de romanos y la pesca...y ahora SÍ en serio...lo de LALÍN apoteósico. Supongo hasta el miércoles la gente no volverá a ser persona, Secret brutales.
-
No subestimes el atlas del pinguino!!!caos_night escribió:Yo para lo de las fuentes soy más de otro rollo, aquí me muevo:
Que cabron poñendo os dentes longos, a verdade e que o cartel era caralludo, pero bueno, outro ano sera, menos mal que xa estan ahi as enormes festas do San Froilan coas que me resarcirei

-