Burning será cabeza de cartel en la VIII Edición del Festival Musical de Xuventude en Sobrado dos Monxes (A Coruña).
Como grupo telonero estará La Banda del Camión que lidera Francisco Seijo (Gandi).
El festival será el sábado 11 de agosto en la Plaza del Ayuntamiento. El horario de inicio está fijado para las 22.30 horas y los conciertos son de caracter GRATUITO.
BURNING + La Banda del Camión en Sobrado (A Coruña)
-
-
Putada que coincida co Brincadeira, eso restaralle xente.
De todas formas, andaremos polo pobo o sábado á noite dandoo todo coma todo-los anos. Aínda que teño que dicir que ides baixando o listón con respeto a outras edicións, para o meu gusto.
P.D.: este ano retrasáchedes moito as confirmacións, outros anos a estas alturas xa estaba todo o peixe vendido.
De todas formas, andaremos polo pobo o sábado á noite dandoo todo coma todo-los anos. Aínda que teño que dicir que ides baixando o listón con respeto a outras edicións, para o meu gusto.
P.D.: este ano retrasáchedes moito as confirmacións, outros anos a estas alturas xa estaba todo o peixe vendido.

-
Coindido totalmente contigo. Houbo que facer un gran esforzo para seguir mantendo os concertos pois reduciuse o presuposto a metade. Aínda así e con moito retraso conseguimos sacar o Festival adiante. Temos claro que se nestes momentos onde a Cultura está encontrando mil trabas somos capaces de manter isto (aínda que baixe o nivel como ti ben dis) cando a situación mellore un chisco (agardemos que o antes posible) intentarase mellorar dentro das nosas humildes posibilidades.
Unha aperta
Unha aperta
-
-