St. Patrick's Estraperlista: Dr. Calypso al Estraperlo

Ska, Reggae, Raggamuffin, Dancehall, Rocksteady, Bluebeat, Dub...
farting gramps
Mensajes: 444
Registrado: Lun Oct 18, 2010 3:41 pm
Ubicación: Barcelona
Contactar:

St. Patrick's Estraperlista: Dr. Calypso al Estraperlo

Mensajepor farting gramps » Jue Feb 28, 2013 1:53 pm

ESTRAPERLO CLUB PRESENTA:

Imagen

INAUGURACIÓ DE LA CERVESERIA ESTRAPERLISTA
I CONCERT AMB DR. CALYPSO I MR. FREAK SKA


¡Doncs ja hi tornem a ser canalles! Després de donar-hi voltes, no més de tres tot sigui dit, i tot assaborint unes bones Guineus torradetes a l?ombra del plataner centenari de la Font de la Salut, varem decidir els tres pocasoltes de Ca l?Estraperlo convertir la sala de dalt en un espai on tots els saltamarges, paquidermos i baliga-balagues que ens visiteu pugueu gaudir de cerveses artesanals i d?importació, cosa que també ajudarà a que les nits de concerts, ballaruca i divertiment siguin encara més profitoses.

En fi, no ens volem excedir com fan els polítics en les salutacions del programa de la Festa Major que també queda patètic un rato, així que esperem que a partir d?ara gaudiu de les vetllades Estraperlistes amb la nostra nova selecció de cerveses, i com deia el gran Mingu Cacuet en el pregó de la Festa Major de l'any 1977 "I lo que te rondaré, morena, si el guitarró no se trenca!"

Dissabte 16 de Març a partir de les 19:00 hores inauguració de la Cerveseria Estraperlista amb cerveses d'importació i artesanals, amb els stands de:

- Guineu - Fort - La Pirata - La Font del Diable - Holz - Zulo Garden - Steve's Beer

I a partir de les 23:00 hores concert amb DR. CALYPSO i Mr. Freak Ska

Entrada gratuïta a la inauguració. El concert a partir de les 22:00 hores. Anticipada 7? / Taquilla 10? (venda d'entrades a Daily Records, Discos Revolver i www.kulturalive.com)

¡VINE AL SAINT PATRICK'S ESTRAPERLISTA!


Més info d'aquest i molts altres concerts a l'Estraperlo a:
www.facebook.com/estraperloclubdelritme
www.facebook.com/hfmncrew
www.twitter.com/hfmncrew

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 19 invitados