Una nueva!
Una nueva!
Hola a todo el mundo! Hace ya tiempo que consulto la web ocasionalmente para enterarme de conciertos y demás (y para ubicar bares que valgan la pena cuando viajo a una ciudad que no conozco
) y por fin me animo a registrarme también al foro. De hecho, tenía el recuerdo de haberme registrado años atrás para participar, pero no he conseguido encontrar mail alguno en ninguna cuenta de correo con contraseñas ni demás, así que supongo que se quedó en un buen propósito que dejé aparcado... pero bueno, de esta sí que sí!

-
- Contactar:
-
- Contactar:
-
- Contactar:
-
-
Hola! Edad, 31
Gustos musicales: Extremoduro, Barricada, Los Suaves, Rosendo, Platero y Tú, Marea, La Fuga, Metallica, Iron Maiden, AC/DC, Scorpions, Kiss, Sabina...
Ubicación; Galicia, deduzco que igual que Pepetrola e Xabarín Club, non?
Foto de escote: aínda teño que aprender a subir fotos a este foro. Iso sí, digo que vou subir foto de escote, non especifico que do MEU escote: igual é o de Espe Aguirre, ou o de Tamara-Ambar-Yurena

Gustos musicales: Extremoduro, Barricada, Los Suaves, Rosendo, Platero y Tú, Marea, La Fuga, Metallica, Iron Maiden, AC/DC, Scorpions, Kiss, Sabina...
Ubicación; Galicia, deduzco que igual que Pepetrola e Xabarín Club, non?
Foto de escote: aínda teño que aprender a subir fotos a este foro. Iso sí, digo que vou subir foto de escote, non especifico que do MEU escote: igual é o de Espe Aguirre, ou o de Tamara-Ambar-Yurena

-
-
- Ubicación: Alacant, País Valencià alacant-indie.blogspot.com.es @AlacantIndie
-
-
-
-
Eu aínda o estou pensando, que o día seguinte traballo e tócame madrugón... haberá que pasar por Metal, a animar o cotarro!Husqvarna escribió:30 e pico napos un martes... non me toca desta.pepetrola escribió:Jajaja ... Moi boa resposta. E sip, Xaba máis eu somos disos galegos fáciles de identificar.
Pásate polo subforo de Metal a ver se con savia nova o resucitamos.
P.D.: Supoño que irás a ver a Slayer máis Megadeth a Coruña, ¿non?

-
-
Hoxe anunciouse que pra o 9 de Abril tamén temos a Entombed rulando pola Coruña.Eowyn escribió:Eu aínda o estou pensando, que o día seguinte traballo e tócame madrugón... haberá que pasar por Metal, a animar o cotarro!Husqvarna escribió:30 e pico napos un martes... non me toca desta.pepetrola escribió:Jajaja ... Moi boa resposta. E sip, Xaba máis eu somos disos galegos fáciles de identificar.
Pásate polo subforo de Metal a ver se con savia nova o resucitamos.
P.D.: Supoño que irás a ver a Slayer máis Megadeth a Coruña, ¿non?

Se vos molan e ides ir velos, alí nos vemos.

Ti estás tola... Iso non son escotes. Son condenas a morte.Eowyn escribió:Hola! Edad, 31
Ubicación; Galicia, deduzco que igual que Pepetrola e XabarÃn Club, non?
Foto de escote: aÃnda teño que aprender a subir fotos a este foro. Iso sÃ, digo que vou subir foto de escote, non especifico que do MEU escote: igual é o de Espe Aguirre, ou o de Tamara-Ambar-Yurena
Benvida, rapariga, por certo.
-