Rock català

Para hablar sobre los grupos y los músicos, nuestros guitarristas, bajistas, cantantes, baterías, etc. Más abajo hay subforos para estilos determinados, que se solapan en parte con este, pero que tienen su propia personalidad. Este foro no es para solicitar músicos u ofrecerse, el adecuado para eso está más abajo: Músicos (clasificados).
Ciudadano Terrorista
Contactar:

Rock català

Mensajepor Ciudadano Terrorista » Lun Jun 29, 2009 8:26 pm

Que os parece este genero?! A mi nunca me a gustado demasiado aunque puedo tragar algunos temas de lax and busto o sopa de cabra, pero por lo general nunca me a molado...

Bueno, Sangtraït me encanta pero yo no lo meto dentro del "Rock Català", es mucho más que eso!
LoLoPuNkO
Contactar:

Mensajepor LoLoPuNkO » Lun Jun 29, 2009 10:07 pm

Hombre, a mi me sacas de Lax'n'Busto,Sau y alguna cancion de Whiskyn's y el resto me aburre soberanamente.

Que tiempos aquellos, con 12 años cantando el boig per tu :oops:
barrikada

Mensajepor barrikada » Lun Jun 29, 2009 10:35 pm

Sopa de Cabra son la hostia! También están bien Gossos, Els Pets y poco más...

Luego catalán ska-punk, mestizaje y rumbeteo hay mucho filón de grupos muy conocidos.
LoLoPuNkO
Contactar:

Mensajepor LoLoPuNkO » Lun Jun 29, 2009 10:42 pm

Bueno si hablamos del ska-punk la cosa cambia...pero vamos yo siempre he relacionado la etiqueta de rock català al "poperío" vario de estas tierras
llupol

Mensajepor llupol » Mié Jul 01, 2009 6:23 pm

No os los perdais.
Sin duda, el mejor grupo de rock català, es KITSCH www.kitschmusic.com/ llevan 20 años tocando (os podeis bajar temas de su web).
Esta de puta madre, lo unico comun con las demas bandas es que cantan en català.
Si quereis escuchar buena musica y unas grandes letras, con mucha metafora y toques siniestros, no os perdais esta gran banda.
Os paso na critica sacada de su web de un concierto al que tuve ocasión de asistir. GENIALES."

... Dissabte vam anar fins al BeCool, una petita sala prop de la Diagonal de Barcelona, per no perdre'ns la presentació del Kitsch 10 (Laura R. Perkins, 2008), el nou treball de l'indomable grup de Banyoles Kitsch. Va ser brutal. Més de vint anys als escenaris i tenen una energia que ja voldrien tenir molts grups novells... Hi ha poca música capaç de destilar tant ressentiment, venjança i odi com la que sentim en el nou treball de Kitsch. Un disc que havia de posar punt i final a la trajectòria del grup de Banyoles, icona de culte del rock en català, i que al final s?ha convertit ?només? en la desena entrega del grup: d?aquí el títol Kitsch 10 i no Kitsch Adéu, com s?havia previst en un inici. Les cançons són escopinades d?ira: rock bàsic, cru, orgullós, cínic, disruptiu, sense cap mena de concesió a la pau interior... Al bolo del BeCool, que els mateixos Kitsch van definir com un dels més especials de la seva carrera per l'ambient que s'hi va crear, hi vam poder sentir cançons clàssiques de tota la seva trajectòria ?"Déu i el gos", "Oració"? i gran part del nou treball. Van culminar el bolo amb "Testament", que resumeix el llegat d'una banda que, ho vulgui o no l'establishment del rock, ha fet història..."
Ciudadano Terrorista
Contactar:

Mensajepor Ciudadano Terrorista » Mié Jul 01, 2009 6:35 pm

Al bolo de la BeCool no van tocar amb Casual?
llupol

Mensajepor llupol » Mié Jul 01, 2009 6:36 pm

Si, no estan mal.
Ciudadano Terrorista
Contactar:

Mensajepor Ciudadano Terrorista » Mié Jul 01, 2009 6:39 pm

He escoltat alguns temas sous i no em desagraden.
Ciudadano Terrorista
Contactar:

Mensajepor Ciudadano Terrorista » Mié Jul 01, 2009 6:40 pm

També es així bastant fosc, esta guai... de Kitsch el meu pare te un disc perqui d'un concert en directe que van grabar a la zeleste i que l'última cançó es una versió de Paralisis Permanente, ja li pillare.
llupol

Mensajepor llupol » Mié Jul 01, 2009 6:41 pm

no te'ls perdis
King Mob
Contactar:

Mensajepor King Mob » Jue Jul 02, 2009 2:33 pm

Es que Lax N' Busto y Sangtraït no creo que sean grupos de "rock català", más bien me parecen grupos que cantan en catalán, que es distinto.