Mil gracies de antemano!!!!
Canciones sobre Asturias o en asturiano
Canciones sobre Asturias o en asturiano
Me gustaría que me dijerais de canciones que hablen sobre Asturies o esten cantadas en asturiano, y a ser posible de rock.Se que tiene alguna Mala Reputación, la de Melendi y alguna más, pero como se que por aki hay mucho asturiano, a ver si me pueden decir.

-
toxicomano
-
Jimmy McNulty
-
Celoriu
Pues básicamente lo que dice toxicomano: toda la discografÃa de Dixebra, Skama la Rede, Avientu, Los Berrones, La Tarrancha o Skanda está en asturiano, es rock y habla de Asturies. Sobre todo Dixebra son fundamentales.
Aparte, tres recopilatorios muy recomendables son: "Rock'n'llingua" de 2004 (con 6 grupos noveles del momento), "L'asturianu muévese" de 1997 (con 20 grupos de todo el estado haciendo sus temas en asturiano: La Polla, Boikot, Koma, Los Enemigos, Siniestro Total...) y "Salú ya dixebra" de 2007 (con 21 grupos asturianos haciendo versiones de Dixebra).
Aparte, tres recopilatorios muy recomendables son: "Rock'n'llingua" de 2004 (con 6 grupos noveles del momento), "L'asturianu muévese" de 1997 (con 20 grupos de todo el estado haciendo sus temas en asturiano: La Polla, Boikot, Koma, Los Enemigos, Siniestro Total...) y "Salú ya dixebra" de 2007 (con 21 grupos asturianos haciendo versiones de Dixebra).
Última edición por Celoriu el Mar Abr 15, 2008 7:29 pm, editado 2 veces en total.
-
tiritititi
-
Ciudadano Terrorista
- Contactar:
-
ArdeRibera
Milenta promeses de Despellejo , habla de la situación musical actual que se vive en Asturies , letra n`asturianu y melodia alegre acompañada de una gaita .
www.myspace.com/despellejo
www.myspace.com/despellejo
-
Celoriu
"La danza" de Dixebra.Bodhic escribió:De todos modos si alguien sabe de alguna que siendo asturiano le ponga los pelos de punta que me lo diga.
"Ser asturianu" de Nuberu.
"L'emigrante" de La Col.lá Propinde.
"Llicenciáu en barricaes" de Avientu.
Todas ellas tratan de los asuntos más fundamentales de Asturies y son de las que más me impresionan.
-
Jimy
-
toxicomano
A mí no hay ninguna que me guste más que 'Indios' de Dixebra. Grande mi güelu coreano, coño!Celoriu escribió:"La danza" de Dixebra.Bodhic escribió:De todos modos si alguien sabe de alguna que siendo asturiano le ponga los pelos de punta que me lo diga.
Todas ellas tratan de los asuntos más fundamentales de Asturies y son de las que más me impresionan.
Es que vaya lujo de canción.toxicomano escribió:A mí no hay ninguna que me guste más que 'Indios' de Dixebra.Celoriu escribió:"La danza" de Dixebra.Bodhic escribió:De todos modos si alguien sabe de alguna que siendo asturiano le ponga los pelos de punta que me lo diga.
-
Pinche_pendejo
indios ya son palabres mayores.
mas:
pallabres vieyes de dixebra
patria sin sol-stoned atmosphere (se centra en la cuenca pero bueno...)
cuenca minera- siniestro total (temazo!!)
un infierno gris-de stoned atmosphere tambien
canciu de llucha-escuela de odio(no habla de asturias pero me pon los pelos de punta)
los berrones-el mio pueblu (otra que pon los pelos de punta)
bueno de los berrones a mi gustame casi todo, lo que pasa que muches canciones son en un tonod e coña y por eso bueno, no ponen los pelos de punta, aun asi hay algunas como "le grand cochon" "la de sindo´l cabreru" "el mio pueblu" ... son muy grandes los berrones
mas:
pallabres vieyes de dixebra
patria sin sol-stoned atmosphere (se centra en la cuenca pero bueno...)
cuenca minera- siniestro total (temazo!!)
un infierno gris-de stoned atmosphere tambien
canciu de llucha-escuela de odio(no habla de asturias pero me pon los pelos de punta)
los berrones-el mio pueblu (otra que pon los pelos de punta)
bueno de los berrones a mi gustame casi todo, lo que pasa que muches canciones son en un tonod e coña y por eso bueno, no ponen los pelos de punta, aun asi hay algunas como "le grand cochon" "la de sindo´l cabreru" "el mio pueblu" ... son muy grandes los berrones
-
Ochobre'l 34
- Contactar:
YonBonYonkiss - "Asturies".
Que pongan los pelos de punta: "Asturies arde!", "Nuestru pueblu" o "Los de siempre" de Escuela de Odio; "Indios", "Nun llores", "Da-yos caña", "Pallabres vieyes", "Kuenka chunga"... de Dixebra; "Ochobre 34" o "Quema guah.e!" de Intolerance, "Pueblu astur, resiste" de Güerku; "Llicenciáu en barricaes" o "La semeya" de Avientu; "Patria sin sol" de Stoned Atmosphere"; "El so merecÃu" de NacerSobrevivirMorir; "Asturies, tiempu de nosotros", "Dame tira", "Lliberar l'amor", "Los fugaos", "Atiendi, Asturies", "Nalón", "Aida Lafuente", "Al home de la unidá XuanÃn", "So vaqueiru", "Dios te llibre de Castiella"... de Nuberu, "A la mierda'l Principáu" de Cuchu de Guchu, etc.
Como dice el compañeru, "El mio pueblu" de Los Berrones, sin duda. También "La de la escuela" y muchas en plan chanza como "Doite un güevu", mismamente.
Que pongan los pelos de punta: "Asturies arde!", "Nuestru pueblu" o "Los de siempre" de Escuela de Odio; "Indios", "Nun llores", "Da-yos caña", "Pallabres vieyes", "Kuenka chunga"... de Dixebra; "Ochobre 34" o "Quema guah.e!" de Intolerance, "Pueblu astur, resiste" de Güerku; "Llicenciáu en barricaes" o "La semeya" de Avientu; "Patria sin sol" de Stoned Atmosphere"; "El so merecÃu" de NacerSobrevivirMorir; "Asturies, tiempu de nosotros", "Dame tira", "Lliberar l'amor", "Los fugaos", "Atiendi, Asturies", "Nalón", "Aida Lafuente", "Al home de la unidá XuanÃn", "So vaqueiru", "Dios te llibre de Castiella"... de Nuberu, "A la mierda'l Principáu" de Cuchu de Guchu, etc.
Como dice el compañeru, "El mio pueblu" de Los Berrones, sin duda. También "La de la escuela" y muchas en plan chanza como "Doite un güevu", mismamente.
-
rockandrayo
- Contactar:
Se que no es muy querido por muchos pero a mi sin ser Asturiano y sin haber vivido todo el tema de la mina esta cancion me emociona muchisimo. http://es.youtube.com/watch?v=dsxI1Rauw48
-
Pinche_pendejo
Ahi estamos...yo recomiendo:ErChety escribió:la de mala reputacion es la del disko "al limite siempre" lo unicu ke kieru (o komo se eskriba) y sino piyate dixebra. o mas en konkreto si kieres (por eso de ke varian los grupos) el disko homenage a dixebra.
MALA REPUTACION - "RAIGAÑOS"
MALA REPUTACION - "SIN ATADURES"¨
DESAKATO - "LOS MINEROS"
DESAKATO - "N´ALCORDANZA"
la mayoria de las canciones de estos 2 grupos son en castellano, en Asturianu puse las que tienen.
hay grupos que cantan integramente en asturianu como ya citaron por ahi arriba DIXEBRA, SKONTRA, SKAMA LA REDE , AVIENTU , GOMERU, FALA NON CADUCA , KARNE ANTISOCIAL,PUXARRA, K-NALON. A quien le guste la tralla INTOLERANCE ...despues dentro del Folk hay muchisimos mas.
-
Ochobre'l 34
- Contactar:
-
toxicomano
-
Ochobre'l 34
- Contactar:
-
Demasiadosenemigos