DIXEBRA GRABA NUEVO DISCO

Para hablar sobre los grupos y los músicos, nuestros guitarristas, bajistas, cantantes, baterías, etc. Más abajo hay subforos para estilos determinados, que se solapan en parte con este, pero que tienen su propia personalidad. Este foro no es para solicitar músicos u ofrecerse, el adecuado para eso está más abajo: Músicos (clasificados).
skanciador

DIXEBRA GRABA NUEVO DISCO

Mensajepor skanciador » Mié Jul 29, 2009 12:13 pm

De Lesnoticies.com

La banda asturiana Dixebra ta acabante metese nel estudiu de grabación pa preparar lo que va ser el so próximu discu, que va tar producíu por Sergio Rodríguez.

Esti álbum, que de momentu nun tien títulu, va siguir cola llinia del mestizaxe musical que caracteriza a esti grupu avilesín y onde van tar presentes los ritmos reggae, ska, funk, folk o rap, nuna mezcla de tendencies y soníos mui variaos.

Dixebra vuelve a echar mano de collaboradores nes lletres, aspectu nel que participaron los escritores Xandru Fernández y Quique Faes, amás de les propies del grupu -fundamentalmente del so baxista Primi Abella y de Xune Elipe, cantante-. Los testos, con fuerte carga social, siguen siendo la exa básica, pero trataos d'una manera más sutil y lliteraria. Nellos falen de les crisis, les reconversiones industriales, la situación internacional..., pero, como novedá, toos esos asuntos tán trataos dende un puntu de vista optimista y llamando a la reflexón y l'acción frente a ellos.

Títulos como «Amor incendiariu», «Grita», «35», o «Ramala» van formar parte d'esti trabayu nuevu de la banda avilesina, qu'esti sábadu 31 de xunetu va participar nel conciertu inaugural de la edición nueva del Festival Intercélticu de Lorient (Bretaña).
toxicomano

Mensajepor toxicomano » Mié Jul 29, 2009 12:26 pm

Grandes.
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Mié Jul 29, 2009 1:27 pm

A ver qué tal...

El último me pareció muy bueno, quizá el mejor desde "Dieron en duru" aunque le dí tanta cera que me cansó y ya nunca lo pongo.
King Mob
Contactar:

Mensajepor King Mob » Mié Jul 29, 2009 2:34 pm

El Último? Ensin Novedá? A mi me pareció bastante malo la verdad. Y ya era hora que cambiasen el repertorio, que desde la grabación del dvd en Avilés ya olía...
Del nuevo disco, tocaron 5 o 6 en Castrillón y que me pareciesen decentes, tal vez dos.
skanciador

Mensajepor skanciador » Mié Jul 29, 2009 3:00 pm

De fnast.net

Dixebra entra a grabar un séptimu discu d?estudiu basáu n?acción y l?optimismu nes composiciones
Rock
Escrito por Xicu Ariza ? xicuariza@fnast.net
Martes 28 de Julio de 2009 13:36
La histórica banda de rock n?asturianu Dixebra entró ayeri 27 de xunetu a grabar lo que sedrá?l so séptimu discu d?estudiu y el novenu de la so carrera. Col soníu que carauteriza a Dixebra, incluida la influencia punk-rock del so entamu, prepárase un trabayu marcáu pol tonu positivu y activista de les composiciones y poles aportaciones de los nuevos componentes, como ya se pudo sintir nos direutos d?esta formación onde adelantaron siete de los cantares que formarán el CD.

Colos Estudios Tutu de Corvera como base d?operación y con Sergio Rodríguez al mandu cocinaránse los dieciocho temes que Dixebra van grabar, una montonera composiciones que quedarán definitivamente ente doce y catorce cantares, desechándose aquellos que puedan desentonar de la dinámica xeneral del discu.

La primer quincena d?ochobre va ser la fecha oficial na qu?esti nuevu trabayu d?estudiu ? pasaron ya cuatro años dende la salida de ?Ensin Novedá -, vea la lluz; siendo la presentación oficial en direutu el 31 d?ochobre nel festival ?Llanes al Cubo?. Aún asina composiciones como ?Amor incendiariu?, ?Dinamiteru? o ?De prau? nun sedrán ayenes al públicu, ya que siete de los cantares que formarán el discu tan presentándolos nos escenarios nesta xira de branu.

Musicalmente el nuevu trabayu tará marcáu poles aportaciones de Rubén Bada ? guitarra y bouzuki ? y Llorián García ? gaita midi, acústica y vigulín-, nuevos componentes de la banda que-y darán arreglos de sonoridá folk con esquemes de la música tradicional asturiana a los temes. Pesie a too los componentes afirmen qu?esti nun sedrá un discu folk-rock, ya que n?él habrá influencies funk, ska, reggae y d?aquel punk-rock carauterísticu de los primeros Dixebra.

Llamar a l?acción
?Con esti discu pasamos de llamar a la reflexón a llamar a l?acción?, afirma Xune Elipe, voz y cabezaleru de Dixebra, sobre?l tonu xeneral de les lletres y les composiciones que formarán el trabayu. Asina ye como se pasa del tonu más reflexivu y pausáu de ?Ensin Novedá? a una dinámica tamién crítica y combativa, pero enfocada dende un puntu de vista más optimista.
Ochobre'l 34
Contactar:

Mensajepor Ochobre'l 34 » Mié Jul 29, 2009 3:01 pm

Pues ya te digo, "Ensin novedá" me parece de lo mejor que hicieron en la última década, a años luz de los primeros discos pero es que esos tiempos por desgracia nunca volverán.

Pal rollo que llevan ahora el "Ensin novedá" me parece un gran disco.
RaSKAmel Zipote

Mensajepor RaSKAmel Zipote » Mié Jul 29, 2009 3:01 pm

Yeah, buena noticia... a ver si hacen un buen disco.

Hay alguna canción nueva que escuché que me moló o me hizo gracia. A ver qué tal.
Celoriu

Mensajepor Celoriu » Lun Sep 14, 2009 2:59 am

Bueno, gente, ya está confirmado que el disco nuevo, Amor incendiariu, sale a principios de octubre... vaya ganes!!!

En YouTube hay unos cuantos vídeos de las canciones que han venido presentando últimamente en directo, casi todas con muy buena pinta... sobre todo "Quiero ser fierro", jodido temazo. La que no me convence nada es esa de "El dinamiteru".

Y por cierto, esta noche los tenemos en Uviéu en la Catedral... :D
Pinche_pendejo

Mensajepor Pinche_pendejo » Lun Sep 14, 2009 2:29 pm

primi Abella yel guitarra, no el baxista.
Bodhic

Mensajepor Bodhic » Jue Sep 24, 2009 6:31 pm

Cojonudos los asturianos...
Puxa Asturies y puxa el nuevu discu...
skanciador

Mensajepor skanciador » Lun Oct 05, 2009 12:07 pm

Celoriu

Mensajepor Celoriu » Mié Oct 14, 2009 1:06 am

Yá tenía que tar na cai, pero non... ¿sabéis daqué?
margaterque

Mensajepor margaterque » Mié Oct 14, 2009 11:15 am

alguien puede colgar el primer disko?
gracias! :D
skanciador

Mensajepor skanciador » Vie Oct 16, 2009 9:53 am

[quote="Celoriu"]Yá tenía que tar na cai, pero non... ¿sabéis daqué?[/quote]

Según me comentaron "fontes cercanes" al grupu, va retrasase pal mes que vien por algunos problemes ayenos a Dixebra.
skanciador

Mensajepor skanciador » Lun Oct 26, 2009 1:32 am

Celoriu

Mensajepor Celoriu » Lun Oct 26, 2009 1:47 am

Ta bastante guapu el cantar, pero polo que sintimos en directo nun paez que seya mui representativu del soníu del discu. De fechu, tengo entendío que va ser la última pista y tamién colo que ciarren los conciertos, en plan folixeru.

A ver si l'adelantu significa qu'esta selmana yá sal el discu a la venta :D, teniendo en cuenta tamién que lu presenten esti domingu en Llanes al Cubo (ellí taremos!)

Edito: acaba de llegame l'avisu de que'l domingu en Llanes va poder mercase tanto'l discu como les camisetes nueves de la banda!! :D
skanciador

Mensajepor skanciador » Mar Oct 27, 2009 5:14 pm

Celoriu, ¿sabes algo del discu nuevu de Skama? Ye que va tiempu que nun veo a nengún d'ellos.
cucurabucu

Mensajepor cucurabucu » Mar Oct 27, 2009 6:01 pm

skanciador escribió:Celoriu, ¿sabes algo del discu nuevu de Skama? Ye que va tiempu que nun veo a nengún d'ellos.
Contestote yo...

Lo último que oyí fue que tuvieron que aplazar la grabación del discu, porque el dinero que teníen aforrao tuvieron que gastalo en material nuevo...Al parecen entraron-yos a robar nel llocal de ensayos..
skanciador

Mensajepor skanciador » Mar Oct 27, 2009 6:06 pm

Eso foi Skontra... lo del robu!
cucurabucu

Mensajepor cucurabucu » Mar Oct 27, 2009 6:19 pm

skanciador escribió:Eso foi Skontra... lo del robu!
Si tio!!

Se me fue la pinza!!!
Celoriu

Mensajepor Celoriu » Mié Oct 28, 2009 1:07 am

skanciador escribió:Celoriu, ¿sabes algo del discu nuevu de Skama? Ye que va tiempu que nun veo a nengún d'ellos.
Mira, nun sabía nada, pero acabo d'atopar esto nel so myspace:

Hola a toos y toes:

Como va tiempu que nun espublizamos nada perequí, decidimos facelo hoi pa comentavos que siguimos preparando'l nuestru tercer discu.

Tovía nun nos punximos a mirar nomes y tamos sólo centraos nos cantares que vamos a enxertar, serán alredor de 12 y yá tenemos compuestos 8 (dalgunos yá los pudiestis sentir en dalgún conciertu).

Tol grupu ta mui enfotáu nesti trabayu y tolos miembros de SKAMA LA REDE tan apurriendo idegues pa les lletres y les músiques.

Hasta'l momentu tan saliendo cantares mui alegres y cañeros y lletres con muncha sorna y ironía ensin escaecer el nuestru compromisu políticu y social.

Cuntamos con metenos nel estudiu, sí too va pel ritmu que llevamos, pa febreru o marzu del añu qu'entra.

Un abrazu! Siguimos trabayando n'ello!

Suena bien lo que cuenten, a ver si esi enfotu se traduz nun discu guapu y con dalgo d'evolución, que la verdá ye que lo que sentí en directo nun me convenció muncho (bueno, la del pinchu d'Areces ye grande).
skanciador

Mensajepor skanciador » Mié Oct 28, 2009 5:28 pm

Gracies, Celoriu.

La verdá que tengo ganes del discu nuevu. Nun me mola muncho que yá nun tengan teclaos, pero coles dos guitarres garraron un soníu mui contundente pa los directos.
Celoriu

Mensajepor Celoriu » Mié Oct 28, 2009 6:19 pm

Volviendo a Dixebra, equí falen un poco de cómo va ser el conciertu especial del domingu. Ye interesante, pero igual queréis más disfrutar les sorpreses!
xentil

Mensajepor xentil » Mar Dic 01, 2009 3:19 pm

ta guapo el disco, como dijo xune en alguna entrevista:
ahora hay grupos asgaya faciendois la competencia.

chalseto, no piensa lo mismo. :lol:

-------------

FACHALSETO FOR PRESIDENT