Recuerdos

Poesía y relatos.
Sumiciu
Contactar:

Recuerdos

Mensajepor Sumiciu » Sab Oct 08, 2005 12:53 pm

Sabes que dacuando nun soi quién a alendar, afogáu poles pallabres que me dixisti daquella, y sabes perbién que nun t?importa un res. Mientres yo faigo alcordanza d?aquellos momentos, xuegos ya bailles tapecios ente la borrina, quiciás talanto agora que aquella borrina que facía tan prestosa aquella imaxen, yera la mesma borrina que nun mos dexaba vemos el ún al otru, la mesma borrina que nun dexaba acolumbrar la distancia que diba dixebrandomos seliquino, tan sele que nengún se decató d?ello hasta que tuviemos tan lloñe l?ún de l?otru que nun valía con glayar, tan desfecho que nun se podía volver a facer na.

Puedo callar y nun quiero, puedo falar pero nun sé, seique l?intención nun seya bastante, que güei la ilusión haya cayío embaxo y escaeciose el naguar y al empar tamién se mos escaeció el querer. Da igual agora lo único que importa ye que yá pasó...

..sacante pa los que siguimos faciendo alcordanza....que remediu mos queda.

----------------------------------------------------------------------------------
Sabes que algunas veces soy incapaz de respirar, ahogado por las palabras que me dijiste entonces, y tu sabes muy bien que no te importa nada. Mientras yo recuerdo aquellos momentos, juegos y bailes ocultos entre la niebla que hacia divertida aquella imagen, era la miema niebla que no nos dejaba vernos el uno al otro, la misma niebla que no dejaba, avistar la distancia que diba separandonos suavemente, tan suave que ninguno se dió cuenta de ella hasta que estuvimos tan lejos el uno del otro que no era suficiente gritar, tan deshecho que no valia la pena volver a hacer nada

Puedo callar y no quiero, podría hablar pero no sé, puede ser que la intención no sea suficiente, que hy la ilusión haya caido en saco roto y se haya olvidado el ansiar a la vez que se nos olvidó el querer. Da igual, ahora lo único que importa es que ya pasó..

..salvo para los que seguimos recordando...que remedio nos queda.
def_korn_
Contactar:

Mensajepor def_korn_ » Sab Oct 08, 2005 1:41 pm

En asturiano quedan absolutamente encantadoras tus palabras. Enhorabuena Sumi

Hay que recordar. No olvidar nunca, porque el recuerdo da la oportunidad a la mirada que un día vio, de aprender lo que tuvo realmente ante sí.