Heredeiros da Crus
-
Heredeiros da Crus
Heredeiros da Crus sacaron un nuevo disco que se titula "Chicarrón", se que muchos alomejor no los conoceis pero son la oxtia!!!, y el nuevo disco tambien trae un DVD, es un bombazooooo!!!!
yo ya lo tengo.
conozco a los heredeiros desde su primer disco (sus discos: a cuadrilla de Pepa a Loba, está que te cajas, criatura, des minutos, erecsiones munisipales, all right chicago -directo- y ahora el chicarrón)
los conozco porque son de mi tierra. es el mejor grupo de Galicia, tocan canciones muy buenas en plan cachondeo, pero claro, si no sabes galego no te haran tanta gracia... el chicarron me decepciono un poco la verdad. para mi el mejor es el está que te cajas.
Eu xa o teño.
coñeso os heredeiros dende o seu primeiro sedé.
os coñeso porque son da miña terra, o mellor jrupo de Jalisia, tocan cansions que te cajas en plan coñas, pero claro, se so falas castrapo non entenderas moito... o ultimo non me justou de todo. o mellor é o sejundo, sejido do erecsions munisipais...
conozco a los heredeiros desde su primer disco (sus discos: a cuadrilla de Pepa a Loba, está que te cajas, criatura, des minutos, erecsiones munisipales, all right chicago -directo- y ahora el chicarrón)
los conozco porque son de mi tierra. es el mejor grupo de Galicia, tocan canciones muy buenas en plan cachondeo, pero claro, si no sabes galego no te haran tanta gracia... el chicarron me decepciono un poco la verdad. para mi el mejor es el está que te cajas.
Eu xa o teño.
coñeso os heredeiros dende o seu primeiro sedé.
os coñeso porque son da miña terra, o mellor jrupo de Jalisia, tocan cansions que te cajas en plan coñas, pero claro, se so falas castrapo non entenderas moito... o ultimo non me justou de todo. o mellor é o sejundo, sejido do erecsions munisipais...
-
-
-
a ver si me lembro
"A cuadrilla de pepa a Loba" do 94
"Esta que te cajas" do 95
"Criatura" (mxcd) do 96
"Des minutos" do 97
"Erecsiones munisipales" do 99
"All right Chicago" (en directo) do 2000
"Recambios Tucho" (versións) do 2001
"Criatura" do 2004
o 3º e 4º disco non estou seguro,
PD: o 19 en Sarria de concertazo Suaves & Heredeiros, meus grupos favoritos e ademais galegos (coma min) que mais se pode pedir.
"A cuadrilla de pepa a Loba" do 94
"Esta que te cajas" do 95
"Criatura" (mxcd) do 96
"Des minutos" do 97
"Erecsiones munisipales" do 99
"All right Chicago" (en directo) do 2000
"Recambios Tucho" (versións) do 2001
"Criatura" do 2004
o 3º e 4º disco non estou seguro,
PD: o 19 en Sarria de concertazo Suaves & Heredeiros, meus grupos favoritos e ademais galegos (coma min) que mais se pode pedir.
-