tanca rtvv

Sociedad, política, actualidad, noticias...
punkmijares

tanca rtvv

Mensajepor punkmijares » Vie Nov 08, 2013 7:04 am

tanca rtvv molts ho em criticat molt pero el canal public sino la manipulacio que es fea de ell volem canal 9 volem la nostra llengua
per fi air es va vore a canal nou algun contingut en imparcialitat y digerible ahir per fi es van vore coses com aquestes
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... av6mlJw--U
obrit pas a la tv publica valenciana no pot ser
o
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... f1dOnOsTEo
paisos catalan en canal9 de veritat????
o inclus una entrevista a escola valenciana que va lliurar el premi que no va arrecolir canal9
o hasta sonar la muixeranga
tal volta el pais valencia t esperanza?
punkmijares

Mensajepor punkmijares » Vie Nov 08, 2013 7:08 am

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Du3wYV9tQg
zas en tota la boca
visca la televiso lliure y de cualitat visca la llengua visca el pais valencia
Dao

Mensajepor Dao » Vie Nov 08, 2013 9:12 am

la veritat és que per l'únic factor que em sap mal és perque és el canal on he vist els dibuixos de menut i on he vist per les notícies coses que passaven prop de casa (la caiguda del pont de Beniarbeig, per exemple). Per tota la resta, a la merda. Em dona igual que siga una televisió pública en valencià si m'estàn fent el cap ple de merda.

I les accions dels presentadors de Canal 9 el dimecres em van parèixer en principi valentes, però després m'han semblat d'una hipocresia total i demostren, en major o menor grau, complicitat amb el que han volgut criticar ara a última hora.
Carpe el Lumpen

Mensajepor Carpe el Lumpen » Vie Nov 08, 2013 10:45 am

Que li foten... ara ploren, cuan no han sigut mai imparcials, ni han plantat cara a ningú... i ara volen anar d´independients e imparcials, de "nosatros no tenim culpa de la mala gestió", cuan no han sigut capaços de denunciar en el seu moment i como toca el que están dient ara de la malversació dels caudals públics, cuan han estat retransmetent els pets dels polítics cada volta que li deien...

Jo estic content amb el tancament de Canal Nou. No vulg seguir pagant la propaganda del govern de torn... ni als seus sicaris.
HDZ

Mensajepor HDZ » Vie Nov 08, 2013 11:16 am

Pues ahora que nos quedamos huérfanos de televisión pública (Los que la veían) no sería mal momento para podamos volver a ver, de una puta de vez, Tv3.
El cierre es una cacicada más de tantas, y me fastidia por la gente que se va a a la calle, pero lo que me sabe mal no es el cierre en sí, si no que durante todos estos años no hayamos tenido una televisión valenciana verdaderamente pública, de los valencianos.
Carpe el Lumpen

Mensajepor Carpe el Lumpen » Vie Nov 08, 2013 1:05 pm

Como no cambie o el PP aquí o CIU allí... como que no van a permitir propaganda de uno allí, ni del otro aquí.

Y menos cuando se han detectado los ingentes patrimonios en el extranjero de los Pujol y los Mas... y a CIU le ha dado por decir gilipolleces de nazis. Yo lo que quiero es que quiten también la 1 y la 2. Más comida al pobre y menos propaganda política.
-NR-

Mensajepor -NR- » Vie Nov 08, 2013 1:10 pm

Carpe el Sultán de Brunei escribió:Como no cambie o el PP aquí o CIU allí... como que no van a permitir propaganda de uno allí, ni del otro aquí.

Y menos cuando se han detectado los ingentes patrimonios en el extranjero de los Pujol y los Mas... y a CIU le ha dado por decir gilipolleces de nazis. Yo lo que quiero es que quiten también la 1 y la 2. Más comida al pobre y menos propaganda política.
comida al pobre? eso no es nada liberal, no¿
Carpe el Lumpen

Mensajepor Carpe el Lumpen » Vie Nov 08, 2013 1:13 pm

¿Sabes lo que diferencia un liberal de un anarquista?

2 meses.

De todas formas, no sé cómo entendeis las cosas... el individuo es solidario, el colectivo no. Dale dinero al colectivo y se lo gastará en coches oficiales y propaganda política. Déjale el dinero al individuo, y ayudará a su prójimo.

O dicho de otra manera más burda... "¿darle comida al pobre? eso no es nada colectivista... "

Hablais como si en estos 30 años los políticos se hubiesen hinchado a alimentar al pobre...