Represion contra el independentismo galego

Sociedad, política, actualidad, noticias...
riot81

Mensajepor riot81 » Lun Dic 05, 2011 6:16 pm

Sr Creosota escribió: E que conste que son o primeiro que critica o uso da violencia cando non esta apoiada de xeito popular, por sectaria e contraproducente, pero no caso que nos ocupa neste fio penso que e moito mais condeable a actitude dos media ou da policia como para poñerse a soltar criticas sobre posibles vitimas futuribles[/b].
Moi dacordo.
riot81

Mensajepor riot81 » Lun Dic 05, 2011 6:19 pm

pepetrola escribió: pero o que está claro é que diste xeito non imos a ningún lado e só estamos a desprestixiar o traballo de un gran número de galeguistas que polo menos teñen miolos como para defender o pobo galego dunha maneira sensata e productiva.
pepe, hoxe en día a palabra "galeguista" ten mais que ver con Luar ou Piñeiro que con nacionalismo e/ou soberanismo.
Ramone Bcn

Mensajepor Ramone Bcn » Lun Dic 05, 2011 7:31 pm

Los nacionalistas os llenáis la boca diciendo siempre que lucháis por el pueblo, vuestro pueblo entiendo. No hace ni un mes vuestro pueblo habló, y dijo bien alto y claro que el marco actual le gusta, que les gusta ser gallegos tanto como les gusta ser españoles, así que estos tipos no sé por qué luchan, pero por su pueblo no.
Haríais mejor adoptando el modelo catalán, de invertarse una historia que nunca existió, repetirla hasta la saciedad, y tocar madera para que la gente se la vaya creyendo y con un poco de suerte en 20 años seréis un alto porcentaje de fanáticos engañados. Seguro que de esa forma ganáis más que jugando a ser abertzales, ellos tienen un respaldo social (la historia de Sabino allí caló), vosotros no. Así que ya sabéis, comenzad por inventaros una historia y dejad de hacer el subnormal, os irá mejor.
riot81

Mensajepor riot81 » Lun Dic 05, 2011 7:36 pm

De nacionalismo, como siempre solo hablas tú, que cada vez que escribes sube el pan.
Goiko

Mensajepor Goiko » Lun Dic 05, 2011 7:50 pm

Ramone Bcn escribió:Los nacionalistas os llenáis la boca diciendo siempre que lucháis por el pueblo, vuestro pueblo entiendo. No hace ni un mes vuestro pueblo habló, y dijo bien alto y claro que el marco actual le gusta, que les gusta ser gallegos tanto como les gusta ser españoles, así que estos tipos no sé por qué luchan, pero por su pueblo no.
Haríais mejor adoptando el modelo catalán, de invertarse una historia que nunca existió, repetirla hasta la saciedad, y tocar madera para que la gente se la vaya creyendo y con un poco de suerte en 20 años seréis un alto porcentaje de fanáticos engañados. Seguro que de esa forma ganáis más que jugando a ser abertzales, ellos tienen un respaldo social (la historia de Sabino allí caló), vosotros no. Así que ya sabéis, comenzad por inventaros una historia y dejad de hacer el subnormal, os irá mejor.
asi se habla!

ARRIBA ESPAÑA!
Enemy of God

Mensajepor Enemy of God » Lun Dic 05, 2011 10:50 pm

A ver oh, eu o único que digo é que non estou dacordo con ir poñendo tarteiras-bomba polo mundo adiante, iso non soluciona nada. E a miña maneira de ver todo isto. Dende logo non vou ser eu quen apoie ise tipo de loita, porque como xa dixen, a violencia só acabará por desencadear máis violencia, e o final imos acabar pagando xustos por pecadores.

Tal vez sexan os anos, que me estou volvendo un jipi comeflores ou que por fin me veu o sentidiño.
riot81 escribió:pepe, hoxe en día a palabra "galeguista" ten mais que ver con Luar ou Piñeiro que con nacionalismo e/ou soberanismo.
É que non atopo outro nome para definirme ideolóxicamente, pois non son nacionalista e como se pode ver, paso do independentismo máis radical.

A min as patrias, as bandeiras e todo iso, súdame o nabo, falando mal. Eu só defendo o meu dereito a loitar e a defender a cultura e todo-los signos de identidade propia da terra onde me eu criei. Todo elo sen violencia, por suposto.
HERCULES

Mensajepor HERCULES » Lun Dic 05, 2011 11:00 pm

Mira rapaciño !!! pode ser que o teu alias (81) teña que ver coa tua data de nacemento.
Se estiveras no gran sol ou en terranova, se souberas o que e pasar fame en Galicia, se estiveras anos lonxe da tua terra e a tua familia, entonces saberias como sertir un Pais.

O Luar dis ?? de que falas rapaz ??? non tes nin puta idea. Un home ten que facerse responsable do seus actos. Falas de etica. Acaso non coñeces a diferencia entre o ben e o mal ?? ou sera que os teus pais ou abos estaban emigrados ??
Pensas que sabes do que falas por que estudiaches en Santiago e sabes falar Portugues?? Fala cos teus pais ou preguntalle os teus abos, eles te daran a resposta. Eso si cando remate o Luar "Licenciado"!!.

Por certo, aprendin a fedellar en Interne na asociacion de veciños, quedame moito que aprender pero ti, prepotente dos collons, respeta os Galegos que fixeron a galicia que pisas, rapaz !!
Churchil

Mensajepor Churchil » Lun Dic 05, 2011 11:21 pm

riot81 escribió:
Por certo HÉRCULES, como podes comprobar a miña escrita é galego-normativa, pero non digas chorradas co de falar portugués, porque a norma AGAL, galego-portugés, reintegrado ou que lle queiras chamar é OFICIAL e polo tanto tan admisivel na nosa lingua como o "castrapo" oficial....e xa que os mandas do outro lado mandaos ben...xa que orilla en galego non existe....é beira...pero bueno, non hai problema que beira é en portugal e orilla en Galicia,España.
Dende cando? :shock:

Por sinal, a mim tanto me dá que seja oficial ou nom, que isso nom é o que lhe dá legitimidade a umha língua. Nom tem a ver coa política, que a oficialidade nom é mais do que isso. Pra mim seguirá a ser igualmente valida, porque filologicamente polo pouco que che sei disto tem bastante mais sentido do que o engendro oficial ou do que falam nos medios, que nem sequer sabem emprega-lo bem (plantexamento, esnafrar-se :facepalm:)

O problema é que obviamente o politiqueo está a destruir o idioma próprio daqui misturando, inventando e estandardizando à toa diluindo a lingua e isolando-nos de moita gente coa que poderíamos entendermo-nos sem problemas.

Eu a verdade é que nunca tive conciencia nacionalista ou regionalista, e vejo moi difícil umha indepêndencia da Galiza, tema polo que nunca estivem interessado. Nom sei se será possivel, mais eu gostaria duma confederaçom ibérica (uma península com povos com muitas ligaçons históricas) com por ejemplo, Galiza-Portugal na zona ocidental, os Países Catalans na zona oriental ou Nabarra e Pais Basco na zona norte, (locais onde o castelam nom era ou nom é a língua principal de comunicaçom do povo) e que houvesse um sistema educativo que favorecesse a língua própria mais que propiciasse o estudo das outras, ainda que com a imposiçom que se tem já feito ao longo da historia dumha das línguas em zonas onde nom era o idioma materno parece-me que esta possibilidade ficou sem opçons de ir avante por todo o balbordo que provocaria e as confrontaçons estúpidas que seguramente se subseguiriam.
HERCULES

Mensajepor HERCULES » Lun Dic 05, 2011 11:37 pm

Amigo Churchil !!! eu respeto e gostame que me respeten. Podes falar ou escribir como queiras, pero fillo, en galicia non te vamos entender por moita norma Agal que estudiaras. Nin en Galicia nin en ningures xa que como ven sabes hai galegos por todo o mundo pero ningun deles fala o teu idioma.
Caracan

Mensajepor Caracan » Lun Dic 05, 2011 11:56 pm

HERCULES escribió:Amigo Churchil !!! eu respeto e gostame que me respeten. Podes falar ou escribir como queiras, pero fillo, en galicia non te vamos entender por moita norma Agal que estudiaras. Nin en Galicia nin en ningures xa que como ven sabes hai galegos por todo o mundo pero ningun deles fala o teu idioma.
Isso de que na Galiza nom o entendem... Diras que nom o entenderás ti
Churchil

Mensajepor Churchil » Mar Dic 06, 2011 12:12 am

Olla, escrebo agora coa normativa oficial a mesma mensaxe cambiando só a ortografía, vexamos se sae unha cousa que os galegos non poidan comprender.

______________________________________________________________________________________________________________________

Dende cando? :shock:

Por sinal, a min tanto me ten que sexa oficial ou non, que iso non é o que lle dá lexitimidade a unha lingua. Non ten a ver coa política, que a oficialidade non é mais do que iso. Pra min seguirá a ser igualmente válida, porque filolóxicamente polo pouco que che sei disto ten bastante mais sentido do que o enxendro oficial ou do que falan nos medios, que nin sequer saben emprega-lo ben (plantexamento, esnafrar-se :facepalm:)

O problema é que obviamente o politiqueo está a destruir o idioma propio daquí misturando, inventando e estandardizando á toa diluindo a lingua e isolándonos de moita xente coa que poderíamos entendérmonos sen problemas.

Eu a verdade é que nunca tiven conciencia nacionalista ou rexionalista, e vexo moi difícil unha independencia da Galiza, tema polo que nunca estiven interesado. Non sei se será posível, mais eu gostaría dunha confederazón ibérica (unha península con povos con moitas ligazóns históricas) como por exemplo, Galiza-Portugal na zona ocidental, os Países Catalans na zona oriental ou Nabarra e Pais Basco na zona norte, (locais onde o castelán non era ou non é a lingua principal de comunicazón do povo) e que houvese un sistema educativo que favorecese a lingua propia mais que propiciase o estudo das outras, aínda que coa imposizón que se ten xa feito ao longo da historia dunha das linguas en zonas onde non era o idioma materno paréceme que esta posibilidade ficou sem opzóns de ir avante por todo o balbordo que provocaría e as confrontazóns estúpidas que seguramente se subseguirían.

_______________________________________________________________________________________________________________________-

Eu penso que non hai problema neñún, e a pronuncia dos dous textos sería a mesma, que a ortografía é unha cousa e a fonética outra. Con certeza o galego e o portugués teñen pronuncias diferentes e en certos contextos pode resultar difícil a comprensón mutua, xa que eiqui ao formar parte doutro estado evolucionouse dunha maneira, namentres que en Portugal doutra (alí impúxose o estándar lisboeta, moi diferente do do Norte), e que polo que eu sei nas zonas do norte de Portugal fálase igual que na Galiza, sobre todo a xente de certa idade (a igual pronuncia do "b" e do "v" e outros aspectos fonéticos, o "che", e expresóns e refráns tamén son compartidos). Precisamente foi por política que se impuxo unha ortografía basada no castelán, idioma español por antonomasia e coma maneira de deixar ben marcada a pertenza a dito Estado por parte da rexión, xa que a linha que marca as diferencias salientaveis de pronuncia non se atopa entre a fronteira de Pontevedra e Ourense con Minho e Trás-os-Montes, senón mais embaixo.
riot81

Mensajepor riot81 » Mar Dic 06, 2011 10:06 am

HERCULES escribió:Mira rapaciño !!! pode ser que o teu alias (81) teña que ver coa tua data de nacemento.
Se estiveras no gran sol ou en terranova, se souberas o que e pasar fame en Galicia, se estiveras anos lonxe da tua terra e a tua familia, entonces saberias como sertir un Pais.

O Luar dis ?? de que falas rapaz ??? non tes nin puta idea. Un home ten que facerse responsable do seus actos. Falas de etica. Acaso non coñeces a diferencia entre o ben e o mal ?? ou sera que os teus pais ou abos estaban emigrados ??
Pensas que sabes do que falas por que estudiaches en Santiago e sabes falar Portugues?? Fala cos teus pais ou preguntalle os teus abos, eles te daran a resposta. Eso si cando remate o Luar "Licenciado"!!.

Por certo, aprendin a fedellar en Interne na asociacion de veciños, quedame moito que aprender pero ti, prepotente dos collons, respeta os Galegos que fixeron a galicia que pisas, rapaz !!
Molestárame en escribirche un texto para responder de maneira educada e debatir punto a punto as cousas que me dis, pero vendo que ti non debates,senon que fas de adiviño e sabes como é miña vida e insultas e descalificas, preferín editar.

Parabéns polas tuas presuncións e adiviñanzas e polo traballo que fas pola terra, eu so son un niñato que non fun ao gran sol nin terranova e vivín do conto en Santiago, nin sei o que é estar lonxe da terra ou ao contrario non teño ética porque os meus pais e avós estiveron emigrados, xa me dirás ti como foi a miña vida que a actual é bastante aburrida e así polo menos paso o rato.

Por último, non confundas prepotencia con retranca, pero que che vou contar a tí de retranca que es un galego 100%. Gracias polo teu paternalismo cun rapaciño coma min, vése que es unha persoa moi madura.

Un saudo.
Última edición por riot81 el Mar Dic 06, 2011 11:53 am, editado 1 vez en total.
riot81

Mensajepor riot81 » Mar Dic 06, 2011 10:09 am

Ayer quedó en libertad con cargos una de las detenidas. De los cuatro restantes dos se han negado a declarar y el juez Velasco ha ordenado su ingreso en prisión, los otros dos, los detenidos en Lugo, han declarado, y habiendo reconocido ser independentistas han negado ninguna relación con los hechos que se les atribuyen o pertenecer a RG, también se ha ordenado su ingreso en prisión.

Esto cheira de cojones.
kaGüenDiox

Mensajepor kaGüenDiox » Mar Dic 06, 2011 12:25 pm

es una verguenza que por tener una botella les envien a prision.....
es una lastima, pero me da que uno o dos de los detenidos va a pasar unos cuantos años en prision....

PRESOAK ASKATU!
Sr Creosota

Mensajepor Sr Creosota » Mar Dic 06, 2011 11:58 pm

Al silencio sobre la liberacion de una de las detenidas por parte de los medios hay que sumar varios detalles que, de no ser la situacion la que es, seria para partirse de risa. Relacionar estos actos con Laeta, todo un clasico; acoso a familiares de los detenidos, buscando reacciones violentas para poder difundirlas totalmente descontextualizadas; hablar de explosivos mientras emiten imagenes de los centros sociales independentistas; como pasaron de intentar atentar contra intereses de la Xunta a hacerlo contra los principes o la delegacion del gobierno, dependiendo en que medio lo leyeras; el uso sin ningun rigor y de forma repetitiva hasta la nausea de palabras tipo "masacre", "dinamita", "cloratita", etc, que visto lo visto hacen que bloqueiros y comeflores pacifistas se echen las manos a la cabeza y agradezcan a las fuerzas de seguridad su gran labor y la salvacion de cientos de vidas.
kaGüenDiox

Mensajepor kaGüenDiox » Jue Dic 08, 2011 4:50 pm

La Audiencia Nacional estudia la posible ilegalización de AMI, el vivero de Resistencia Galega

La operación antiterrorista desarrollada la semana pasada en Galicia podría tener consecuencias muy negativas para el movimiento radical gallego. Las detenciones efectuadas por los policías de la Comisaría General de Información permitieron confiscar abundante documentación, y si su análisis aporta elementos de prueba suficientes, la Audiencia Nacional podría incoar en breve un procedimiento para ilegalizar la Assemblea da Mocidade Independentista (AMI), la organización a la que están vinculados directamente dos de los detenidos, e indirectamente el resto.

«Se hará cuando tengamos los elementos que nos permitan acreditar que esa organización es el vivero de Resistencia Galega», precisaron ayer fuentes judiciales consultadas por La Voz, que reconocieron que no existe un criterio unánime al respecto. No es la primera vez que se plantea la cuestión, y aunque hay pocas dudas sobre las afinidades entre ambas organizaciones, las divergencias surgen a la hora de valorar las consecuencias prácticas de una medida judicial de este tipo. Unos sostienen que envalentonaría a sus miembros, mientras que otros opinan que podría suponer la puntilla final de un grupúsculo minoritario y sin respaldo social de ningún tipo.

Cuatro de los seis detenidos en Galicia ingresaron ayer mismo en la cárcel. Son Eduardo Vigo Domínguez, de 26 años, detenido en el peaje de Padrón con tres artefactos explosivos en el coche; Roberto Rodríguez Fiallega, Teto, de 33, en cuyo piso de Vigo se encontró una potente bomba preparada para ser activada; y Antón Santos Pérez, de 32, profesor universitario, y su compañera, María Osorio López, de 25, ambos arrestados el sábado en Lugo. Jessica Rodríguez, de 26 años, quedó libre con cargos. Ya no llegó al juzgado Catalina Alonso, de 34 años, liberada por la policía el sábado.

Los detenidos se negaron a declarar en el Juzgado Central de Instrucción número 6 de la Audiencia Nacional. Solo contestaron a cuestiones que pudieran ser exculpatorias para Catalina Alonso y Jessica Rodríguez.

Eso no impidió que el fiscal Marcelo Azcárraga, coordinador de las investigaciones sobre los radicales gallegos, le imputase a Jessica Rodríguez los presuntos delitos de integración en organización terrorista, falsificación de documentos, tenencia de explosivos y estragos en grado de tentativa. Tiene además la obligación de comparecer mensualmente ante el juzgado más próximo a su domicilio.

A la pareja formada por Antón Santos Pérez y María Osorio López, detenidos en Lugo, solo se les imputan los dos primeros delitos citados.

http://www.lavozdegalicia.es/galicia/20 ... 6P6991.htm
kaGüenDiox

Mensajepor kaGüenDiox » Jue Dic 08, 2011 4:52 pm

una pregunta para los galegos
tenia entendido que Resistencia Galega era un invento de la prensa y que realmente no existia como grupo. ¿esto es cierto?
Imagen

Uploaded with ImageShack.us
Enemy of God

Mensajepor Enemy of God » Jue Dic 08, 2011 6:54 pm

kaGüenDiox escribió:una pregunta para los galegos
tenia entendido que Resistencia Galega era un invento de la prensa y que realmente no existia como grupo. ¿esto es cierto?
Resistência Galega (en idioma español Resistencia Gallega) es una organización terrorista que engloba a distintas personas a título individual o pequeños grupos organizados que reivindican acciones terroristas consistentes en la colocación de diversos artefactos explosivos e incendiarios contra objetivos políticos, sociales y económicos de Galicia (España). El término apareció el 20 de noviembre de 2005, cuando se publicó en Internet un escrito titulado Manifesto da Resistência Galega (Manifiesto de la Resistencia Gallega).
Osea, que es el nombre con que los mass-media, las fuerzas de seguridad del estado y los propios políticos denominan a los grupos que utilizan la violencia a título individual o colectivo para atacar contra los intereses del estado español aquí en Galiza. Pero no existe como una organización en si (que yo sepa). No sé porque le llaman organización terrorista cuando no lo es. Sino que más bien es un entramado de pequeñas organizaciones "terroristillas" que supongo que no se conocen entre si pero que reclaman las mismas cosas.
Sr Creosota

Mensajepor Sr Creosota » Jue Dic 08, 2011 7:14 pm

No hay ninguna accion que haya sido reivindicada por Resistencia Galega.
Perro_Traidor

Mensajepor Perro_Traidor » Mié Dic 14, 2011 5:47 pm

Vamos a ver, puedo entender hasta cierto punto los movimientos independentistas vascos o catalanes, puesto que éstas han sido tradicionalmente regiones industriales avanzadas y económicamente fuertes. Pero no me cabe en la cabeza que existan movimientos independentistas gallegos(no regionalistas). Sin ánimo de ofender, Galicia es una tierra históricamente de emigrantes y con una tasa media de edad elevada, sobretodo en las provincias de Lugo y Orense. Por tanto, ¿qué se persigue con esa reclamación de independencia? ¿Una moda??? Porque lo único que veo es que si Galicia se independizara(cosa imposible), económicamente se hundiría como cualquier país en vías de desarrollo, con las consecuencias que ello conlleva.........

No se, como he dicho, lo mismo es la moda típica de no ser ejpañol y decir que solo soy galego, pero la gente no mira más allá de su identidad...
Askapena

Mensajepor Askapena » Mié Dic 14, 2011 6:24 pm

Hombre, si la gente emigra -por lo menos hoy día, ya no te hablo de hace años, te doy la razón de hecho en eso que dices de que históricamente fue un pueblo emigrante-, también habría que poner encima de la mesa el expolio de recursos que se hace en territorio gallego, y que no reporta en absoluto en su población.

Por poner un par de ejemplos, la regasificadora de Reganosa, la térmica de As Pontes, o los molinos eolicos que se reparten a lo largo y ancho del territorio gallego. Galicia exporta la mitad de energía que produce, y eso, hamigo, son muchos cuartos.
Sr Creosota

Mensajepor Sr Creosota » Jue Dic 15, 2011 2:51 am

riot81

Mensajepor riot81 » Jue Dic 15, 2011 10:53 am

TORTURA.
HERCULES

PARA O XOVEN GALEGO

Mensajepor HERCULES » Mié Ene 18, 2012 11:00 pm

TORTURA ?? NON TES VERGOÑA RAPAZ. DEIXA DE DARLLE VOLTAS A CACHOLA E VAI TRABALLAR !!!! FAITE UN HOME.
riot81

Mensajepor riot81 » Mié Ene 18, 2012 11:46 pm

A ver, señor "pureta" do carallo.

Cando me refiro á tortura,fagoo respecto ó enlace que deixou o Sr Creosota, entre e xulgue e opine libremente si o que lle fixeron a Antón, persoa á que se acusou por mera militancia no independentismo e cunhas probas absurdas (material informática e un bidón de gasolina baleiro) é tortura ou non. En caso de que non considere tortura o que o rapaz pasou,pois mire vostede don adulto, cambiese con él, a ver que tal.

Respecto ó de traballar e facerme un home:Por sorte,nos tempos que corren, teño traballo, grazas.Hombría?, vaia tomar polo cú co rollo machote e con paternalismos baratos.

PD: E vergoña debo ter mais que vostede, se non,non me explico que fai un honrrado galego e traballador veterano como vostede nun foro de rapaciños. Cando eu era neno, antes de onte,según vostede, o Rapel das Rías Altas, iso era ser un abusón...ou un infantil.