Represion contra el independentismo galego
-
-
Se vostede lera o que dixen, antes de saltar desa maneira sobre min, sabería que chamo parvos os que poñen bombas en caixeiros automáticos ou sedes de non sei quen, donde por caralladas dese tipo calquer día vamos a ter un disgusto.
E só digo que son parvos de ser verdade o que se comenta, que levo uns días fora da terra e aínda non tiven tempo de ler nada o respecto.
De todas formas, non vou tratar de personas intelixentes a quen fai iso, podendo foder ben fodido a algún paisano meu, familiar, amigo ou coñecido. Que xa houbo actos dise tipo moi a caron de xente que coñezo, como nos "atentados" contra sedes de certos partidos en Ordes e Betanzos.
A vindeira vez podeme tocar a min ou a ti estar cerca, e creo que na Galiza temos ben máis cousas nas que enredar sen andar con iste tipo de caralladas.
Agora creo que me expliquei ben explicado.
E só digo que son parvos de ser verdade o que se comenta, que levo uns días fora da terra e aínda non tiven tempo de ler nada o respecto.
De todas formas, non vou tratar de personas intelixentes a quen fai iso, podendo foder ben fodido a algún paisano meu, familiar, amigo ou coñecido. Que xa houbo actos dise tipo moi a caron de xente que coñezo, como nos "atentados" contra sedes de certos partidos en Ordes e Betanzos.
A vindeira vez podeme tocar a min ou a ti estar cerca, e creo que na Galiza temos ben máis cousas nas que enredar sen andar con iste tipo de caralladas.
Agora creo que me expliquei ben explicado.
-
-
-
Pois ten que ver que atacas unhas accions nas que non houbo victimas pola posibilidade de que nalgun momento existan. O fio abriuse para solidarizarse coa represion REAL que este movimento e o seu circulo ten neste pais, e ti falas de que un curman teu ou un que esta no teu instituo pode resultar ferido polos coches bomba que poñen nas guarderias.
Entendo o ataque que estes rapazes poidan sufrir do españolismo rancio que se pasea por aqui, pero alguen que di estar ideoloxicamente enfrontado a todo iso e o que representa demostra moita inmadurez e desinformacion rexeitando unhas accions por, simplemente, ser violentas. Existe cen vezes mais violencia nos deshaucios a familias obreiras que en duas tarteiras nun caixeiro.
Entendo o ataque que estes rapazes poidan sufrir do españolismo rancio que se pasea por aqui, pero alguen que di estar ideoloxicamente enfrontado a todo iso e o que representa demostra moita inmadurez e desinformacion rexeitando unhas accions por, simplemente, ser violentas. Existe cen vezes mais violencia nos deshaucios a familias obreiras que en duas tarteiras nun caixeiro.
-
-
Onde lle saia do carallo?? Menuda simplificacion...
Vexo que para ti e mais facil adiviñar o futuro e de ahi sacar as conclusions que fundamentan os teus argumentos que entender a realidade actual que te rodea.
E que conste que son o primeiro que critica o uso da violencia cando non esta apoiada de xeito popular, por sectaria e contraproducente, pero no caso que nos ocupa neste fio penso que e moito mais condeable a actitude dos media ou da policia como para poñerse a soltar criticas sobre posibles vitimas futuribles.
Vexo que para ti e mais facil adiviñar o futuro e de ahi sacar as conclusions que fundamentan os teus argumentos que entender a realidade actual que te rodea.
E que conste que son o primeiro que critica o uso da violencia cando non esta apoiada de xeito popular, por sectaria e contraproducente, pero no caso que nos ocupa neste fio penso que e moito mais condeable a actitude dos media ou da policia como para poñerse a soltar criticas sobre posibles vitimas futuribles.
-
A ver, rapaz, eu só estou a dicir que por culpa duns poucos habemos pagar moitos.
Así que non me veñas con chorradas, que eu xa che digo que non me creo a pes xuntiñas o que din os mass media máis do debido, nin sequera vin nada estos días, como xa che dixen, por non estar na terra. Agora só vos vexo a vós defendendo a estos mozos e tan só dixen que de ser verdade o que se comenta, que espero que non, son ben parvos. Logo ti xa te armaches un cacao mental da ostia conmigo por dicir iso.
Polo tanto o problema non é máis meu que teu.
A min tamén me toca o carallo que a meus avós lles pagen o leite moito máis barato que no resto do país e xa nin que decir do resto de Europa. Tamén me fode que a pouca industria que temos na Galiza se estaña indo pra o carallo. E qué dicir de que aínda vivimos na idade media con un sistema de minifundios que só atopas aquí, e que impide o crecemento da nosa economía, por culpa da nosa orografía. E non me verás ir poñer petardo algún os Ministerios.Sr Creosota escribió:Onde lle saia do carallo?? Menuda simplificacion...
Joder, estasme a facer a picha un lío. ¿Canto apoio popular crees que poden ter na Galiza actos dista índole? Non sei se defendes isto ou o deixas de defender, que o mesmo me ten o que ti fagas, pero o que está claro é que diste xeito non imos a ningún lado e só estamos a desprestixiar o traballo de un gran número de galeguistas que polo menos teñen miolos como para defender o pobo galego dunha maneira sensata e productiva.Sr Creosota escribió:E que conste que son o primeiro que critica o uso da violencia cando non esta apoiada de xeito popular, por sectaria e contraproducente, pero no caso que nos ocupa neste fio penso que e moito mais condeable a actitude dos media ou da policia como para poñerse a soltar criticas sobre posibles vitimas futuribles.
Así que non me veñas con chorradas, que eu xa che digo que non me creo a pes xuntiñas o que din os mass media máis do debido, nin sequera vin nada estos días, como xa che dixen, por non estar na terra. Agora só vos vexo a vós defendendo a estos mozos e tan só dixen que de ser verdade o que se comenta, que espero que non, son ben parvos. Logo ti xa te armaches un cacao mental da ostia conmigo por dicir iso.
Polo tanto o problema non é máis meu que teu.
-
Aqui demostras ruindade e cobardia.pepetrola escribió:A ver, rapaz, eu só estou a dicir que por culpa duns poucos habemos pagar moitos.
E eu o respeto, e ese respeto e o que non tiveches ti cos que deciden facer algo similar a iso. Que non compartas as formas o podo comprender si e por motivos politicos ou por obxetivos a conquerir, pero ese discurso "buenrollista"pepetrola escribió:non me verás ir poñer petardo algún os Ministerios
e politicamente correcto, tan propio de bloqueiros e similares, e mais criticable que o feito de que alguen decida dar un paso mais a hora de actuar contra os causantes de tantas males que hai neste pais. Se me das a elexir entre o que pon un petardo nunha constructora ou o que se fotografia co dono desta no seu iate, non teño dubidas a quen elexir.
Refireste os catro anos do bipartito?? Esa e a maneira sensata e productiva??? Queres que me ria ou o fas para que chore?pepetrola escribió: diste xeito non imos a ningún lado e só estamos a desprestixiar o traballo de un gran número de galeguistas que polo menos teñen miolos como para defender o pobo galego dunha maneira sensata e productiva.
A quen te refires??pepetrola escribió: Agora só vos vexo a vós defendendo a estos mozos
Pois s insistes no insulto eu continuarei referindome a ti como gilipollas e cretino. Alguen que recoñece non estar informado sobre o tema e se atreve a facer xuizos morais sobre a forma correcta da loita e sobre estes mozos non merece outro tipo de apelativos.pepetrola escribió:son ben parvos. Logo ti xa te armaches un cacao mental da ostia conmigo por dicir iso.
P.S. Estiven desconectado todo o dia, xa pediron disculpas os medios a rapaza que quedou libre sen cargos??
-
-
Puff, ¿a qué lle chamas ti loita? ¿Quén lle está a pedir a nadie que defenda os nosos intereses poñendo petardos en casa cristo? Eu non entendo que na Galiza, coa de problemas reais que temos de verdade, agora teñamos que pandar con actos dista índole a cada pouco, que o único que fan e ensalzar nos medios o caracter violento dos independentistas galegos, cando iso non é así. Pois esta xente, os que poñen petardos por aí, son só unha pequena minoría dentrop do independentismo galego e o único que fan é desprestixiar a verdadira loita. E ti isto non o queres entender, e pareceme ben. Creo entender que según ti, o pobo galego debe aplaudir a istes patriotas e arrodillarse os seus pes por defender tan noble causa, ¿non?Sr Creosota escribió:Aqui demostras ruindade e cobardia.pepetrola escribió:A ver, rapaz, eu só estou a dicir que por culpa duns poucos habemos pagar moitos.
E eu o respeto, e ese respeto e o que non tiveches ti cos que deciden facer algo similar a iso. Que non compartas as formas o podo comprender si e por motivos politicos ou por obxetivos a conquerir, pero ese discurso "buenrollista"pepetrola escribió:non me verás ir poñer petardo algún os Ministerios
e politicamente correcto, tan propio de bloqueiros e similares, e mais criticable que o feito de que alguen decida dar un paso mais a hora de actuar contra os causantes de tantas males que hai neste pais. Se me das a elexir entre o que pon un petardo nunha constructora ou o que se fotografia co dono desta no seu iate, non teño dubidas a quen elexir.
Refireste os catro anos do bipartito?? Esa e a maneira sensata e productiva??? Queres que me ria ou o fas para que chore?pepetrola escribió: diste xeito non imos a ningún lado e só estamos a desprestixiar o traballo de un gran número de galeguistas que polo menos teñen miolos como para defender o pobo galego dunha maneira sensata e productiva.
A quen te refires??pepetrola escribió: Agora só vos vexo a vós defendendo a estos mozos
Pois s insistes no insulto eu continuarei referindome a ti como gilipollas e cretino. Alguen que recoñece non estar informado sobre o tema e se atreve a facer xuizos morais sobre a forma correcta da loita e sobre estes mozos non merece outro tipo de apelativos.pepetrola escribió:son ben parvos. Logo ti xa te armaches un cacao mental da ostia conmigo por dicir iso.
P.S. Estiven desconectado todo o dia, xa pediron disculpas os medios a rapaza que quedou libre sen cargos??
Esta discusión é un disparate dende o mesmo intre en que ti fas caso do que din os mass-media e me achacas a min que son según ti "gilipollas" por deixarme enganar dista maneira por eles. Pois amigo, eu só falo do suposto caso de que estos mozos fosen culpables de poñer petardos por aí, que seguramente nin o sexan nin o serán, que non estou tan informado.
De todas formas, non sei en que lugar te deixa quedar estar a discutir cun "gilipollas". Eu polo menos non o faría.
Agora quero respostar só a istes comentarios teus para que non te equivoques máis conmigo:
Sr Creosota escribió:E eu o respeto, e ese respeto e o que non tiveches ti cos que deciden facer algo similar a iso. Que non compartas as formas o podo comprender si e por motivos politicos ou por obxetivos a conquerir, pero ese discurso "buenrollista"pepetrola escribió:non me verás ir poñer petardo algún os Ministerios
Por aí van mal os tiros, pois eu de "bloqueiro" teño ben pouco. Eu antes ca nada considérome galeguista, e creo ser un ferreo defensor da cultura e identidade propia da Galiza, pero son o primeiro en rexeitar todo tipo de violencia, veña de sectores de pensamento cercanos a min ou de calquer outro espectro, porque ademáis de ser un sen sentido, aquí non nos leva a ningures.Sr Creosota escribió:Refireste os catro anos do bipartito?? Esa e a maneira sensata e productiva??? Queres que me ria ou o fas para que chore?pepetrola escribió: diste xeito non imos a ningún lado e só estamos a desprestixiar o traballo de un gran número de galeguistas que polo menos teñen miolos como para defender o pobo galego dunha maneira sensata e productiva.
Os verdadeiros problemas da Galiza non sei como se solucionanm (oxala o soubera). Pero dende logo sei que non se solucionan por exemplo poñendo un petardo contra a a fundación Fraga por moi rexeitable que sexa iste señor e o traballo de dita fundación para nós.
Ti dis que hai que ter máis miras, pero como sexan iste tipo de miras as que ti alentas, mal imos, porque o pobo galego o que quere é que lle paguen o leite mailo peixe mellor pagado, que lle cobren menos polos carburantes e alimentos que consumimos, que o paro deixe de ser un problema tan importante na Galiza, ter unha boa sanidade pública, que os impostos que pagamos todos non se despilfarren en tonterías, e cousas deste tipo, e dende logo pretende vivir sen a preocupación de ter que sair a rúa e que Fulanito lle poña un petardo o seu carón porque di que está loitando en defensa do pobo galego.
Co que digo podes estar dacordo ou non, pero polo menos non me saias con caralladas.
Un saúdo
-
A todo tipo de accion que intente deshacer ciertos aspectos politicos, sociales y economicos que acrecentan las injusticias y desigualdades en el mundo que nos rodea.pepetrola escribió: ¿a qué lle chamas ti loita?
Deja de simplificar tanto las cosas. Sus objetivos son claros y mandan un claro mensaje. Segun escribes tu parece que se tratase de unos sicopatas que ponen explosivos en el primer sitio que no les gusta, lo que seria una lectura propia de un deficiente o alguien que escribe y opina guiado por unos prejuicios que le impiden ver la realidad de este caso.pepetrola escribió:¿Quén lle está a pedir a nadie que defenda os nosos intereses poñendo petardos en casa cristo?
Uy si! Importantisimo eso de quedar bien ante los medios. Debe ser una preocupacion de toda organizacion politica eso de dar buena imagen y procurar molestar lo menos posible. Ademas de abandonar estos medios tan molestos y que nos dan tan mala publicidad, deberiamos empezar a hacer campañas contra la masacre de focas y a favor de los huerfanos de las guerras en cualquiera de los paises mas pobres que el nuestro. Si, son poco eficientes y no ahondan en los problemas reales de nuestro entorno, pero quedaremos muy bien en la prensa...pepetrola escribió: Eu non entendo que na Galiza, coa de problemas reais que temos de verdade, agora teñamos que pandar con actos dista Ãndole a cada pouco, que o único que fan e ensalzar nos medios o caracter violento dos independentistas galegos, cando iso non é asÃ.
Pues lo entiendes mal, en tu linea.pepetrola escribió:Creo entender que según ti, o pobo galego debe aplaudir a istes patriotas e arrodillarse os seus pes por defender tan noble causa, ¿non?
En que momento hago yo eso?pepetrola escribió: Esta discusión é un disparate dende o mesmo intre en que ti fas caso do que din os mass-media.
Mi idea no era discutir, si no dejar claro que si alguien insulta merece ser insultado.pepetrola escribió: De todas formas, non sei en que lugar te deixa quedar estar a discutir cun "gilipollas".
Discutible pero respetable.pepetrola escribió:son o primeiro en rexeitar todo tipo de violencia, veña de sectores de pensamento cercanos a min ou de calquer outro espectro, porque ademáis de ser un sen sentido, aquà non nos leva a ningures.
Tienes una tendencia, repetida en cada comentario con los que me respondiste, a la simplificacion. No se si es por dejadez o es algo que usas en otros aspectos de tu formacion ideologica. Sea cual sea, ambas son desaconsejables.pepetrola escribió:Pero dende logo sei que non se solucionan por exemplo poñendo un petardo contra a a fundación Fraga por moi rexeitable que sexa iste señor e o traballo de dita fundación para nós.
A esa lista le faltan unas decenas mas de reclamaciones, pero eso seria tema para debatir a parte. Pero me gustaria que me contestases a algo relacionado con lo que resalte en negrita: Puedes decirme algun caso real de muerto, mutilado, herido, asustado o similar relacionado con las detenciones realizadas estos dias. Quizas no entediste la retranca que acompañaba mi comentario sobre lo sobrepasado que estaba el Sergas a causa de las acciones que nos ocupan, ya que reincides en hablar de ese supuesto miedo que rodea nuestras vida diaria.pepetrola escribió:Ti dis que hai que ter máis miras, pero como sexan iste tipo de miras as que ti alentas, mal imos, porque o pobo galego o que quere é que lle paguen o leite mailo peixe mellor pagado, que lle cobren menos polos carburantes e alimentos que consumimos, que o paro deixe de ser un problema tan importante na Galiza, ter unha boa sanidade pública, que os impostos que pagamos todos non se despilfarren en tonterÃas, e cousas deste tipo, e dende logo pretende vivir sen a preocupación de ter que sair a rúa e que Fulanito lle poña un petardo o seu carón porque di que está loitando en defensa do pobo galego.
Venga, te dedico un aplauso sordo.
Olá!
Qual é o problema em atacar umha sucursal bancaria que nos afoga e é causante da chamada crise e aparte é umha das máximas expressoms do sistema capitalista.
Atacar sedes de partidos que nada bom figeron pola nossa terra.
Atacar sedes de sindicatos vendidos ao capital e ao governo de turno que miran máis por eles que polo ben da classe operaria.
Ao paso da história vimos como a violência estaba presente na luita pola independência de moitos povos ou na loita de classes. Dilhe aos que loitaron por trabalhar 8 horas, por um melhor salário que nom utilizaran a violência, aver onde estabamos...
O que fan estes moços aparte, é umha resposta a violência monopolizada polo estado.
Por outra banda, estes moços estiveron nos calabouços da AN,em ruims condiçoms de higiene, sem saber se forom torturados ou vexados.
Agora estarán 2 ou 3 anos na cadeia, esperando um juiço que em moitos casos queda em nada, mais o dano já esta feito: 2 ou 3 anos na cadeia sem facer nada no caso que nom te acusen de nada e marcado com umha cruz na testa acusandote de terrorista polos medios de comunicaçom.
Qual é o problema em atacar umha sucursal bancaria que nos afoga e é causante da chamada crise e aparte é umha das máximas expressoms do sistema capitalista.
Atacar sedes de sindicatos vendidos ao capital e ao governo de turno que miran máis por eles que polo ben da classe operaria.
Ao paso da história vimos como a violência estaba presente na luita pola independência de moitos povos ou na loita de classes. Dilhe aos que loitaron por trabalhar 8 horas, por um melhor salário que nom utilizaran a violência, aver onde estabamos...
O que fan estes moços aparte, é umha resposta a violência monopolizada polo estado.
Por outra banda, estes moços estiveron nos calabouços da AN,em ruims condiçoms de higiene, sem saber se forom torturados ou vexados.
Agora estarán 2 ou 3 anos na cadeia, esperando um juiço que em moitos casos queda em nada, mais o dano já esta feito: 2 ou 3 anos na cadeia sem facer nada no caso que nom te acusen de nada e marcado com umha cruz na testa acusandote de terrorista polos medios de comunicaçom.
-
Y con un poquito de suerte estás tu dentro del cajerro para verlo en directo...pero eso serían daños colaterales sin importancia... lo que hay que leer.kuku escribió:apoyo a lo menos moralmente porque no se que tiene de malo mandar a tomar por culo unsa sede bancaria y cosas asi ... a mi me parece que es lo que deveria de empezar ya hacer todo el mundo.
-
-
Y por cierto, lo suscribo al puto 100%.Caracan escribió:Olá!
Esta cerca el día en que me cargue a todo mi vecindario, y si me llega el presupuesto también arrasaré con el pueblo entero. Sí consiguen detenerme diré que todo lo hacia por la lucha contra el fascismo y por la libertad de los pueblos oprimidos, alé así al menos quizá consiga quedar como un héroe, igual hasta se hacen manifas en mi nombre y honor pidiendo mi libertad...
-
-
O sea, poner un petardo en la fundación Fraga según tu punto de vista es luchar contra las injusticias. Anda que...Sr Creosota escribió:A todo tipo de accion que intente deshacer ciertos aspectos politicos, sociales y economicos que acrecentan las injusticias y desigualdades en el mundo que nos rodeapepetrola escribió: ¿a qué lle chamas ti loita?
Ya que se te ve tan puesto en el tema, ¿podrías pararte a explicarlo detalladamente y sin insultos? Gracias de entrepierna.Sr Creosota escribió:Deja de simplificar tanto las cosas. Sus objetivos son claros y mandan un claro mensaje. Segun escribes tu parece que se tratase de unos sicopatas que ponen explosivos en el primer sitio que no les gusta, lo que seria una lectura propia de un deficiente o alguien que escribe y opina guiado por unos prejuicios que le impiden ver la realidad de este caso.pepetrola escribió:¿Quén lle está a pedir a nadie que defenda os nosos intereses poñendo petardos en casa cristo?
¿Y a mí qué me cuentas? Yo te estoy diciendo que hablemos de los problemas reales de la sociedad galega y de nuevo me sales con caralladas.Sr Creosota escribió:Uy si! Importantisimo eso de quedar bien ante los medios. Debe ser una preocupacion de toda organizacion politica eso de dar buena imagen y procurar molestar lo menos posible. Ademas de abandonar estos medios tan molestos y que nos dan tan mala publicidad, deberiamos empezar a hacer campañas contra la masacre de focas y a favor de los huerfanos de las guerras en cualquiera de los paises mas pobres que el nuestro. Si, son poco eficientes y no ahondan en los problemas reales de nuestro entorno, pero quedaremos muy bien en la prensa...pepetrola escribió: Eu non entendo que na Galiza, coa de problemas reais que temos de verdade, agora teñamos que pandar con actos dista índole a cada pouco, que o único que fan e ensalzar nos medios o caracter violento dos independentistas galegos, cando iso non é así.
Ya veo que sabes llevar las discusiones a tu terreno, pero sigues sin decirme nada al respecto, aparte de insultar sin venir a cuento de nadaSr Creosota escribió:Pues lo entiendes mal, en tu linea.pepetrola escribió:Creo entender que según ti, o pobo galego debe aplaudir a istes patriotas e arrodillarse os seus pes por defender tan noble causa, ¿non?
Desde el principio, desde el primer instante, cuando los defiendes por pasar de ser supuestos "patriotas galegos" a ser "guerrilleiros con tarteiras-bomba". Vamos, que o no me has entendido desde el principio o llevas toda la discusión defendiéndolos, porque yo, te lo vuelvo a repetir, tan solo dije que serían "tontos" de demostrarse que son culpables de lo que se les acusa, y de momento no está demostrado que sean nada. Habrá que esperar al juicio, digo eu.Sr Creosota escribió:En que momento hago yo eso?pepetrola escribió: Esta discusión é un disparate dende o mesmo intre en que ti fas caso do que din os mass-media.
Por esa misma regla de tres yo te podría llamar "pailán" a ti, pero no lo haré, no es mi estilo ir por ahí insultando a peña que no conozco por una simple discusión sin pies ni cabeza.Sr Creosota escribió:Mi idea no era discutir, si no dejar claro que si alguien insulta merece ser insultado.pepetrola escribió: De todas formas, non sei en que lugar te deixa quedar estar a discutir cun "gilipollas".
Cada uno tiene sus formas de explicarse y de actuar con su lenguaje. Tú, PARA MÍ, tienes un problema serio de comprensión lectora ya que te tengo que estar repitiendo lo mismo desde hace días y sigues sin entenderlo, lo que ya nos lleva fuera de lo que debería ser esta discusión sobre el tema que nos atañe. Pero no me verás burlarme de ti por ese detalle.Sr Creosota escribió:Tienes una tendencia, repetida en cada comentario con los que me respondiste, a la simplificacion. No se si es por dejadez o es algo que usas en otros aspectos de tu formacion ideologica. Sea cual sea, ambas son desaconsejables.pepetrola escribió:Pero dende logo sei que non se solucionan por exemplo poñendo un petardo contra a a fundación Fraga por moi rexeitable que sexa iste señor e o traballo de dita fundación para nós.
Sr Creosota escribió:A esa lista le faltan unas decenas mas de reclamaciones, pero eso seria tema para debatir a parte. Pero me gustaria que me contestases a algo relacionado con lo que resalte en negrita: Puedes decirme algun caso real de muerto, mutilado, herido, asustado o similar relacionado con las detenciones realizadas estos dias. Quizas no entediste la retranca que acompañaba mi comentario sobre lo sobrepasado que estaba el Sergas a causa de las acciones que nos ocupan, ya que reincides en hablar de ese supuesto miedo que rodea nuestras vida diaria.pepetrola escribió:Ti dis que hai que ter máis miras, pero como sexan iste tipo de miras as que ti alentas, mal imos, porque o pobo galego o que quere é que lle paguen o leite mailo peixe mellor pagado, que lle cobren menos polos carburantes e alimentos que consumimos, que o paro deixe de ser un problema tan importante na Galiza, ter unha boa sanidade pública, que os impostos que pagamos todos non se despilfarren en tonterías, e cousas deste tipo, e dende logo pretende vivir sen a preocupación de ter que sair a rúa e que Fulanito lle poña un petardo o seu carón porque di que está loitando en defensa do pobo galego.
De momento, gracias a los dioses, aún no ha habido ningún tipo de víctima, cierto. Pero ojo, que también es verdad que no las ha habido porque de momento han sido ataques de poca importancia, con lo cual los daños colaterales, como os gusta llamarlos a vosotros, han sido mínimos. Lo cual no quiere decir que de seguir aumentando los "atentados" y su potencia, no lleguen a causar algún tipo de víctima el día de mañana. Ese es el principal temor del "pobo galego" al respecto de este tema a mi entender.
Vai raña-lo cú.Sr Creosota escribió:Venga, te dedico un aplauso sordo.
-
Pues otros criminales que se van de "misiones humanitarias" cuando vuelven en un ataud de contrachapado se les hacen marchas de honor y se les da a las familias una jugosa pensión vitalicia que todxs pagamos..Rockeroes escribió:Esta cerca el día en que me cargue a todo mi vecindario, y si me llega el presupuesto también arrasaré con el pueblo entero. Sí consiguen detenerme diré que todo lo hacia por la lucha contra el fascismo y por la libertad de los pueblos oprimidos, alé así al menos quizá consiga quedar como un héroe, igual hasta se hacen manifas en mi nombre y honor pidiendo mi libertad...
Si, igualiño que no Luar ou no anuncio do Gadis, con alma e corazón e asi mexan por nós e que nos queda, estamos a dous telediarios de desaparecer como paÃs....Condenemos axiña a violencia(duas tarteiras en bancos e sedes de partidos sen negun dano a persoas fÃsicas, aos cuais, bancos e partidos, todos criticamos e desexamos o peor nas redes sociais) pero esquezamonos da violacion de dereitos que padeceron estas persoas...e refÃrome a aplicacion da "Ley antiterrorista" e trato recibido polos medios....quen compensa o dano feito á persoa que saiu "libre e sen cargos"?HERCULES escribió:Salvadores da Patria NON GRAZAS !!!!
A Patria salvase con corazon, alma e palabra de Galego, non poñendo bombas. Marchade a falar portugues o caron do miño, na outra orilla claro.
Que carallo !!!
O rexeitamento da violencia é algo que entra das opcións éticas de cada quen e é moi persoal e respectable, pero que coas vosas palabras asumades implicitamente a linguaxe dos medios é triste... igual de triste que ver como a deputada do BNG Ana Pontón aplaude as actuacións policiais....Que o BNG (a UPG quero dicir), condene a violencia paréceme ben ou normal ou vamos,dentro do guión polÃtico(AMAIUR tamén condena a violencia), pero que se aplauda a Lei antiterrorista....en fin!.
Por certo HÉRCULES, como podes comprobar a miña escrita é galego-normativa, pero non digas chorradas co de falar portugués, porque a norma AGAL, galego-portugés, reintegrado ou que lle queiras chamar é OFICIAL e polo tanto tan admisivel na nosa lingua como o "castrapo" oficial....e xa que os mandas do outro lado mandaos ben...xa que orilla en galego non existe....é beira...pero bueno, non hai problema que beira é en portugal e orilla en Galicia,España.
E se alguén saca das miñas palabras que eu apoio isto ou aquilo (terrorismo ou coma se vos dea en chamar) é un paspán de carallo, pero estarÃa ben contextualizar un pouquiño....eu non teño porque estar ou deixar de estar dacordo con este tipo de estratexias; no caso de demostrarse que fixeron isto ou aquilo, nin coincidir co independentismo militante en certas cousas; pero vamos, de aà a tragar con todo...